اخبار داغ

جشن تولد ملکه انگلیس از جیب مهمانان ایرانی/ مفتخرید دانگ خود را بدهید!

جشن تولد ملکه انگلیس از جیب مهمانان ایرانی/ مفتخرید دانگ خود را بدهید!
سفارت انگلستان در ایران قصد دارد امشب جشن تولد ملکه انگلیس را در سفارت انگلیس برگزار کند. با اینکه اسامی مدعوین ایرانی اعم از مقامات دولتی یا خصوصی محرمانه مانده است اما متن دعوت نامه سفارت انگلیس حواشی را به دنبال داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سفارت انگلستان در ایران قصد دارد امشب جشن تولد ملکه انگلیس را در سفارت انگلیس برگزار کند. با اینکه اسامی مدعوین ایرانی اعم از مقامات دولتی یا خصوصی  محرمانه مانده است اما متن دعوت نامه سفارت انگلیس حواشی را به دنبال داشته است.

در متن دعوت سفارت انگلیس در ایران برای جشن تولد ملکه این کشور به حاضرین ایرانی دستور داده شده بخشی از مخارج مراسم را پرداخت کنند و از عباراتی مانند «مفتخر هستید» و یا «مورد عنایت پادشاهی فخیمه انگلستان قرار خواهید گرفت» استفاده شده است.

درخواست برای پرداخت مخارج جشن تولد ملکه در حالی است که انگلستان علاوه بر همراهی کامل با تحریم ها علیه ایران یکی از عوامل اصلی اعمل فشار اقتصادی به مردم است.

برگزاری ضیافت اشرافی شام تولد ملکه با پول مدعوین ایرانی در حالی است که شبکه های رسانه ای بریتانیا مکرر برگزاری مراسم های آیینی و ملی خود مردم ایران را با القا هزینه بر بودن آنها مغایر منافع مردم ایران توصیف می کنند!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه