اخبار داغ

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی:

پاسخ رهبر انقلاب به شینزوآبه مبتنی بر واقعیات است/ ترامپ همچون سابق بی اعتبار شد

پاسخ رهبر انقلاب به شینزوآبه مبتنی بر واقعیات است/ ترامپ همچون سابق بی اعتبار شد
نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا به تعهدات چند جانبه و دو جانبه بین المللی متعهد نیست گفت: پاسخ رهبر انقلاب هم افتخارآمیز، هم تاریخی و هم مبتنی بر واقعیات است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد علی پور مختار در گفتگو با خبرنگار نافع، با اشاره به سفر نخست وزیر ژاپن به تهران و دیدار با رهبر انقلاب اظهار داشت: این سفر به گفته نخست وزیر ژاپن برای انتقال  پیام ترامپ است و به درخواست ترامپ در سفرش به ژاپن صورت گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

 

,

وی با اشاره به رفتارهای آمریکا در قبال کشور های اسلامی و توطئه این کشور علیه مسلمانان و عدم پایبندی به تعهدات بین‌المللی افزود: پاسخ رهبر انقلاب به شینزو آبه مبنی براینکه «ترامپ را شایسته مبادله پیام نمی‌دانم با آمریکا مذاکره نخواهیم کرد» پاسخ  منطقی و طبیعی بود.

,

 

,

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:با ملاحظه فرمایشات رهبر انقلاب و همچنین سابقه تاریخی رفتارهای آمریکا با کشورهای اسلامی که آنها را با توطئه‌های مختلف و فراوان به جان هم انداخته و جان میلیون‌ها مسلمان را مستقیم و غیر مستقیم در معرض خطر قرار داده و به تعهدات چند جانبه و دو جانبه بین المللی متعهد نیست طبیعی است که پاسخ به شینزو آبه این‌گونه داده شود.

,

 

,

 وی تاکید کرد: این پاسخ به نخست وزیر ژاپن یک امر روشن و منطقی است و اگر مسئولین ژاپن و آقای شینزو آبه جای ما بودند همین رفتار را می‌کردند.

,

 

,

پور مختار با بیان اینکه شینزو آبه در صحبت خود به تحمیل دیدگاه های آمریکا نیز اشاره کرده گفت: پاسخ رهبر انقلاب هم افتخارآمیز، هم تاریخی و هم مبتنی بر واقعیات است.

,

 

,

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ بیان کرد: پاسخی که رهبر انقلاب به پیام آبه دادند در واقع ترامپ را مثل سابق بی اعتبار و بی اهمیت کردند.

,

 

,

وی با اشاره به دستاورد این سفر و دیدار با رهبر انقلاب عنوان کرد: دستاوردها و نتایج سفر نخست وزیر ژاپن به تهران این است که ژاپن دیدگاه های جمهوری اسلامی را از نزدیک و مستقیم ببیند و بشنود.

,

 

,

پور مختار تاکید کرد: دستاورد این سفر می‌تواند این باشد که با انتقال این پیام ها و دیدگاه‌های جمهوری اسلامی، رابطه و تعامل کشورهای مستقل با آمریکا تحت تاثیر قرار بگیرد و رفتار خود را با جمهوری اسلامی ایران تغییر دهند.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه