اخبار داغ

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور عنوان کرد؛

اختصاص ۳۵۰۰ میلیارد تومان بودجه اشتغال برای مددجویان در سال جاری/۳۷ هزار خودکفا و خوداشتغال در سال گذشته

اختصاص ۳۵۰۰ میلیارد تومان بودجه اشتغال برای مددجویان در سال جاری/۳۷ هزار خودکفا و خوداشتغال در سال گذشته
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان گفت : بودجه امسال ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای اشتغال مددجویان کمیته امداد در نظر گرفته شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور پیش از ظهر امروز در مراسم “جشن کرامت آفتاب” آئین بهره برداری از ۵۲۰ نیروگاه خورشیدی مددجویان کمیته امداد گلزار بردسیر ضمن تقدیر از مردم استان کرمان اظهار داشت: مردم کرمان در سال گذشته با تمام گرانی ها، بحران ها و تورم مبلغ ۹۷ میلیارد تومان به کمیته امداد مساعدت نمودند و این مشکلات باعث نشد تا مردم از انفاق باز بمانند، این مردم ثروت کشور هستند، بزرگوارند و اهل کار خیر هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی با بیان اینکه در استان کرمان ۱۱ هزار یتیم تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارد، گفت: خوشبختانه ۲۰ هزار کرمانی حامی این یتیمان شده اند و این به واسطه روح بلند کرمانی ها است.

,

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشوربا تاکید بر اینکه مسکن، بالاترین دغدغه ما در کرمان است، افزود: ۶ هزار و ۹۰۰ واحد نیاز داریم که بسازیم و در سفر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه به جنوب استان کرمان تعهد ساخت ۱۰ هزار واحد داده شد که ۵ هزار واحد نیز سهم کمیته امداد امام خمینی (ره) شد که
هفته آینده پیش پرداخت ساخت این واحدها دریافت می شود.

,
,

فتاح ادامه داد: ۲ هزار واحد باقی مانده در برنامه کمیته امداد وجود دارد و امیدواریم که خیلی زودتر ساخته شوند.

,

وی بیان داشت: با اقدامات صورت گرفته صف جهیزیه نوعروسان کمیته امداد استان کرمان برداشته شد و بدون نوبت جهیزیه در اختیار نوعروسان قرار می گیردو همچنین وام ۵ میلیون تومانی قرض الحسنه بدون نوبت در اختیار زوجین قرار خواهد گرفت.

,

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور عنوان کرد: بودجه امسال ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای اشتغال مددجویان کمیته امداد در نظر گرفته شده که مسئولیت ما را سنگین تر کرده است و باید بر روی عدد اشتغال در سال قبل که حدود یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان بود بیشتر کار کنیم.

,

فتاح اذعان داشت: دولت سهمیه کمیته امداد را کامل پرداخت کرده است و ما توانستیم ۱۰۰ درصد سهمیه جذب نماییم و در سال قبل یکصد و ۱۳ میلیارد تومان و امسال نیز ۲۶۵ میلیارد تومان سهمیه در کرمان جذب شده است.

,

وی تصریح کرد: تمامی بانک ها موظفند تا سقف ۵۰ میلیون تومان تسهیلات بلاعوض برای خوداشتغالی و خودکفایی پرداخت نمایند.

,

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور با تاکید بر اینکه در کمیته امداد خودکفایی و خوداشتغالی مهم است، بیان کرد: در سال قبل ۳۷ هزار خانوار خودکفا و خوداشتغال خروجی داشته ایم.

,

فتاح با بیان اینکه بر دولتمردان و نظام است که بر این قشر نگاه ویژه داشته باشند، خاطرنشان کرد: همه دولت مردان و نمایندگان مجلس با درستی و درایت می دانند که راه ما درست است به همین علت ما را حمایت می کنند و باید گفت همه در این کار خیر شریک هستند.

,

وی افزود: خوش حساب ترین افراد در نظام بانکی، جامعه هدف کمیته امداد هستند و این افراد ولی نعمت و پای انقلاب و نظام هستند.

,

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: از کسانی که اختلاس کردند و هم اکنون یا در خارج از کشور و یا در زندان بسر می برند و به ریش نظام می خندند می خواهیم که به اصل خود برگردند زیرا به فرمایش امام (ره) به ما یاد داد که مردم ولی نعمتان ما هستند.

,

فتاح بیان کرد: همه وام های ما قرض الحسنه است و در سال گذشته ۳ درصد کارمزد دریافت کردیم و علما تا ۴ درصد نیز به ما اجازه دادند و امسال کارمزد ما صفر درصد است.

,

وی اذعان داشت: ۶۰۰ واحد نیروگاه خورشیدی در شمال و ۴۰۰ واحد نیز در جنوب اجرا خواهد شد.

,

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور ادامه داد: برای هر ۵۲۰ واحد ۱۰ میلیون یارانه در نظر گرفته شده که برای شمال استان یارانه آن از طرحی که در شهرستان رفسنجان اجرا شده سود آن برای اشتغال پرداخت خواهدشد و دیگر مسئولین باید کمک کنند برای ۴۰۰ واحد یارانه تهیه شود.

,

وی با بیان اینکه بیشترین ظرفیت در استان کرمان به خاطر آفتاب آن است، بیان داشت: در سال گذشته ۲۹۴ میلیارد تومان برای کرمانی ها مستمری پرداخت شده است و ۶۵۰ میلیارد تومان نیز سرمایه گذاری داشته ایم.

,

فتاح خاطرنشان کرد: قرار شد هر ساله سه ماه یکبار، سبد کالا توسط کمیته امداد به مددجویان تحت پوشش پرداخت شود که اولین سبد عرضه شده است.

,

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره ) عنوان کرد: ما از نمایندگان مجلس درخواست داریم که سهام عدالت به جایگاه خود برگردد و همچنین یارانه دهک های بالا حذف و به دهک های پایین افزوده شود.

,

وی با بیان اینکه سال گذشته ۳۰ هزار خانواده تحت پوشش از محل تبصره ۱۴ در استان کرمان اضافه کردیم، گفت : شما نمایندگان و مسئولین از سختی شرایط آگاه هستید انشاالله کمک دهید که بتوانیم مردم را از این بحران عبور دهیم.

,

فتاح افزود: این همه نعمت، ظرفیت و تولید در کرمان و ایران داریم ، می شود و می توانیم و باید شاکر باشیم، ما نمی گوییم کمبود نداریم، سختی نیست بلکه بخشی از مقاومت است و مجلس محترم ، دولت و رهبر به فکر مشکلات مردم هستند و ترامپ و ایادی اش در مقابل این مردم و کشور عظیم به خطا زده اند.

,

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور در پایان یادآور شد: اینجا جای تسویه حساب سیاسی نیست بلکه باید از وحدت و همدلی حرف بزنیم، من در ابتدا به خود توصیه می کنم که مردم، ما خادمان شما هستیم و باید در مقابل این مردم برای رضای خدا سجده کرد.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه