اخبار داغ

معاون سازمان انرژی های تجدید پذیر خبر داد؛

اصلاحیه افزایش نرخ نیروگاه های خورشیدی

اصلاحیه افزایش نرخ نیروگاه های خورشیدی
معاون سازمان انرژی های تجدید پذیر کشور گفت : برای سال جاری با توجه به افزایش قیمت ها، تعدیل نرخ ها کمی مسائل را جبران می کند اما باید مصوبه ای برای افزایش نرخ داشت به همین علت اصلاحیه ای با وزیر نیرو تهیه شده که درصدی به نرخ های نیروگاه انرژی اضافه شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ محمدتقی زعفرانچی معاون سازمان انرژی های تجدیدپذیر پیش از ظهر امروز در مراسم جشن “کرامت آفتاب” آئین بهره برداری از ۵۲۰ نیروگاه خورشیدی خانواده مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان، گلزار بردسیر اظهار داشت: با شجاعت می گویم که این یک پروژه مقدس است، زیرا استفاده از انرژی خورشیدی جلوگیری از اسراف است و آب و سوختی در آن مصرف نشده و آلایندگی ندارد که با درایت و کمک کمیته امداد امام خمینی (ره) به جوامع کم برخوردار پیوند خورده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی گفت : با اجرای این طرح، کمیته امداد امام خمینی (ره) توانسته اهداف خود را پیش ببرد و هم به توسعه نیروگاه های کوچک و تجدید پذیر کمک نماید.

,

معاون سازمان انرژی های تجدید پذیردر رابطه با تغییر کاربری زمین های کشاورزی افزود: تفاهم نامه ای با امور اراضی انجام شده در رابطه با احداث پروژه های کوچک انرژی و سعی شده این اراضی از پرداخت عوارض تغییر کاربری معاف شوند.

,

زعفرانچی عنوان کرد: برای سال جاری با توجه به افزایش قیمت ها، تعدیل نرخ ها کمی مسائل را جبران می کند اما باید مصوبه ای برای افزایش نرخ داشت به همین علت اصلاحیه ای با وزیر نیرو تهیه شده که درصدی به نرخ های نیروگاه انرژی اضافه شود.

,

وی بیان داشت: از کمیسیون انرژی مجلس می خواهیم تا در زمینه تأمین منابع مالی در راستای توسعه نیروگاه های خورشیدی در سال جاری ما را حمایت نمایند.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه