اخبار داغ

استاد علوم سیاسی دانشگاه پیام نور کرمان:

راه رسیدن به اهداف انقلاب مقاومت است/مشکلات کشور را با نیروی کارآمد حل خواهیم کرد

راه رسیدن به اهداف انقلاب مقاومت است/مشکلات کشور را با نیروی کارآمد حل خواهیم کرد
استاد علوم سیاسی دانشگاه پیام نور کرمان گفت: در کشور بهترین و کار آمد ترین نیروی انسانی را داریم و باید مشکلات کشور را خودمان حل کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی غلام علی پور استاد علوم سیاسی دانشگاه پیام نور کرمان در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص مقاومت گفت: مقاومت ریشه در دین و تاریخ اسلام دارد؛ چنانچه به تاریخ انبیا و ائمه نگاهی بیاندازیم مشاهده می کنیم که آنان  در مقابل دشمنانشان مقاومت و ایستادگی می کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی با بیان اینکه در طول تاریخ کسانی موفق شدند که در مقابل دشمن مقاومت کردند، ابراز کرد: جمهوری اسلامی ایران در طی چهل ساله گذشته  هرجا که مقاومت کرده پیروز شده است و راه رسیدن به اهداف مقاومت است و نتیجه مقاومت پیروزی است.

,

دکترای علوم سیاسی بیان کرد: با نیم نگاهی به تاریخ متوجه خواهیم شد آنهایی که مقاومت کردند پیروز شدند و آنهایی که مقاومت نکردند شکست خوردند و به سرنوشت بدی دچار شدند و ما هم اگر مقاومت نکنیم به سرنوشت آنان دچار می شویم.

,

غلام علی پور عنوان کرد: آنهایی که می گویند عامل بدبختی ها تحریم است و تحریم هم دلیلش  مقاومت و تسلیم نشدن است؛ باید بدانند تسلیم شدن در مقابل دشمن موجب پیشروی او می شود؛ اما اگر در مقابل زیاده خواهی و باج خواهی دشمن، مقاومت شود، پیشروی او متوقف خواهد شد.

,

این استاد دانشگاه اظهار کرد: در کشور بهترین و کار آمد ترین نیروی انسانی را داریم و  باید مشکلات کشور را خودمان حل کنیم و تسلیم شدن در برابر دشمن طبق فرمایشات مقام معظم رهبری هزینه ی بیشتری را به دنبال دارد.

,

عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور کرمان تصریح کرد: چنانچه ما تسلیم شویم دشمنان نمی گذارند به صورت یک پارچه باقی بماند و همان کاری را که با امپراتوری عثمانی انجام دادند با ما خواهند کرد.

,

این دکترای علوم سیاسی در پایان خاطر نشان کرد: رژیم پهلوی یکی از نمونه هایی است که هزینه بالایی را در برابر تسلیم بودن در مقابل آمریکا پرداخت کرد و یکی دیگر از نمونه های تسلیم بودن در مقابل دشمن  دولت سعودی است که با وجود پرداخت دلار به آمریکا اما باز تحقیر می شود.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه