اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی عنوان کرد

سخنان رهبر انقلاب پایانی بر زورگویی آمریکا / ایران الگو کشورهای اسلامی است

سخنان رهبر انقلاب پایانی بر زورگویی آمریکا / ایران الگو کشورهای اسلامی است
کارشناس مسائل سیاسی گفت: سخنان رهبر معظم انقلاب با نخست وزیر ژاپن پایانی بر نقشه های شوم آمریکایی ها و غربی ها بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد ملاشاهی در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون،افزود: این دیدار به طور کلی پایانی بر تصمیمات  آمریکا علیه ایران بود و رهبر انقلاب اسلامی به طریقی به جهان و فرستاده آمریکایی ها ثابت کردند که ایران الگوی کشورهای اسلامی است و زیر بار زود و فشار کمر خم نمی کند.

وی افزود: تاریخ اسلام سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی را به یاد خواهد داشت و این دیدار می تواند درس بزرگی برای سایر کشورهای به ظاهر اسلامی باشد که خود را مدیون آمریکایی ها می دانند.

ملاشاهی ادامه داد: رهبر انقلاب اسلامی ایران مذاکره با آمریکایی ها را به صلاح کشور نمی دانند چرا که یک بار این مذاکرات بی نتیجه مانده است.

وی سخنان صریح رهبر انقلاب اسلامی را نیاز امروز جامعه دانست و گفت: این سخنان در حالی مطرح شد که آمریکایی ها به خیال خود اهرم های فشار علیه ایران را کارساز دانسته بودند.

کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: با نگاه عمیق به این مسئله باید گفت که دوران زورگویی آمریکایی ها به اتمام رسیده است و ایران این مسئله را به اثبات رساند، ترامپ مسئله تغییر رژیم را مطرح می کند در حالی که روسای جمهور قدرتمندتر از او هم نتوانستند این چنین ادعایی را عملی کنند.

وی گفت: پیام ایران امروز به ترامپ این بود که نه تنها نمی توانند مانع پیشرفت ایران شوند بلکه با تحریم های بیشتر خود را منزوی تر و منفور تر در جهان خواهند کرد و بستر رشد ایران را با پایان دادن به صادرات نفتی رقم خواهند زد.

کارشناس مسائل سیاسی اراده ایران را در برابر تحریم ها بی اندازه دانست و گفت: غرب و آمریکا امروز تنها گوشه ای از اراده مردم ایران را مشاهده کرده اند چرا که ملت ایران در طول تاریخ هیچگاه زیر بار زور نرفته اند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
,
,
, و ,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه