اخبار داغ

سرپرست فرماندهی انتظامی فریدونکنار خبر داد

مرگ مشکوک یک خانم آملی در فریدونکنار/ فرضیه قتل تایید نمی‌شود

مرگ مشکوک یک خانم آملی در فریدونکنار/ فرضیه قتل تایید نمی‌شود
سرپرست فرماندهی انتظامی فریدونکنار از مرگ مشکوک یک خانم آملی در فریدونکنار خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود حسین‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ، با اشاره به مرگ مشکوک یک زن میانسال در فریدونکنار اظهار کرد: براساس اعلام خبری مبنی بر پیدا شدن جسد یک زن در یکی از ویلاهای فریدونکنار نیروهای پلیس آگاهی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.
 
وی خاطرنشان کرد: پس از تحویل جسد همچنان علت مرگ این خانم به صورت دقیق مشخص نشده است و احتمال می‌رود که این فرد به علت مصرف مواد مخدر فوت کرده باشد.
 
سرپرست فرماندهی انتظامی فریدونکنار تصریح کرد: این خانم که از اهالی شهرستان آمل و دارای حدود ۴۵ سال سن بود در بررسی‌ها مشخص شد که اعتیاد به مواد مخدر داشته و یک هفته منزل خود را بدون اطلاع خانواده ترک کرده و به صورت انفرادی با اجاره ویلا در فریدونکنار سکونت پیدا کرد.
 
حسین‌زاده با بیان اینکه فرضیه قتل در این حادثه تایید نمی‌شود گفت: درحال حاضر جسد برای کالبدشکافی به پزشکی قانونی انتقال داده شده است.
 
مجتبی اسدالله‌پور کارشناس اورژانس در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به ابعاد دیگر این حادثه اظهار کرد: زمانی که تیم اورژانس به سر صحنه رسید بررسی‌ها اولیه نشان می‌داد که چند ساعتی از فوت این خانم گذشته است.
 
وی با اشاره به اینکه آثار جراحت در چهره متوفی وجود داشت، خاطرنشان کرد: لباس های خونی، شکستگی بینی، وضعیت به هم ریخته منزل و یخچال خونی نشان از فوت مرموز این خانم به ما داده است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه