اخبار داغ

ناامیدی فدراسیون در انتخاب سرمربی تیم ملی امید

ناامیدی فدراسیون در انتخاب سرمربی تیم ملی امید
تیم ملی امید در حسرت 44 ساله‌ صعود به المپیک می‌سوزد و هر دوره با مشکلات زیادی از صعود باز می‌ماند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه خبری تهران نیوز ؛ تیم ملی امید در حسرت ۴۴ ساله‌ صعود به المپیک می‌سوزد و هر دوره با مشکلات زیادی از صعود باز می‌ماند. در سال‌های گذشته افرادی چون برانکو ایوانکویچ، مایلی کهن، منصوریان و خاکپور هدایت این تیم را برعهده داشتند که از صعود باز ماندند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,  ؛ تیم ملی امید در حسرت ۴۴ ساله‌ صعود به المپیک می‌سوزد و هر دوره با مشکلات زیادی از صعود باز می‌ماند. در سال‌های گذشته افرادی چون برانکو ایوانکویچ، مایلی کهن، منصوریان و خاکپور هدایت این تیم را برعهده داشتند که از صعود باز ماندند.,

در این دوره نیز مدیران تیم فوتبال امید ایران به سراغ کرانچار رفتند اما بعد از دوره اول مرحله انتخابی زلاتکو کرانچار را از هدایت این تیم برکنار کردند و با این تصمیم‌شان دو هدف را نشانه گرفته‌اند. در وهله نخست فدراسیون نشین‌ها از قرارداد دلاری کرانچار نجات پیدا کردند و به سراغ مربی‌ای ارزان‌تر برای این تیم رفتند.

,
دومین مورد این که فدراسیون فوتبال و حمید استیلی، مدیر تیم، تصور می‌کنند با رفتن کرانچار شانس المپیکی شدن این تیم زیاد می‌شود. تیم امید در بازی‌های مرحله قبلی چندان مقتدر کار نکرد و بعید است با آن نمایش به توکیو ۲۰۲۰ برسد، برای همین ترجیح دادند با یک مربی به روزتر به مرحله بعد قدم بگذارند.فدراسیون فوتبال امیدوار است با انتخاب یک سرمربی خوب ایرانی هم کیفیت تیم بهتر شود و هم این‌که در پرداخت دستمزد مربی با مشکل روبرو نشوند.
,

آنچه اما این نقشه فدراسیون فوتبال را فعلاً نقش بر آب کرده است این است که فعلاً هیچ مربی‌ای حاضر نشده هدایت تیم امید را بپذیرد. یحیی گل‌محمدی سرمربی موفق پدیده گزینه اول فدراسیون بود که این مربی با تمدید قرارداد خود با پدیده به فدراسیون جواب منفی داد.

,

رئیس فدراسیون تائید کرد امیر قلعه‌نویی، مهدوی مهدوی‌کیا و علیرضا منصوریان هم پیشنهاد هدایت تیم المپیک را نپذیرفتند تا تیم امید در برزخ گرفتار شود. حال سئوال اساسی اینجاست که چرا هیچ مربی حاضر به پذیرش هدایت تیم ملی امید ایران نیست؟

,

 

,

بار سنگین ۴۴ ساله

, بار سنگین ۴۴ ساله,

تیم ملی امید ایران + تهران نیوز

, تیم ملی امید ایران + تهران نیوز, تیم ملی امید ایران + تهران نیوز,

فوتبال ایران ۴۴ است که رنگ حلقه‌های المپیک را ندیده است. این بار هم ماموریت سختی پیش روی ایران است. صعود به المپیک به مراتب سخت‌تر از جام جهانی است. سهمیه آسیا برای المپیک سه تیم است و از طرفی ایران در سیدی پایین قرار می‌گیرد که طبیعتاً باید در یک گروه سخت تلاش خود را برای صعود پیگیری کند.

,

مربیان مطرح ایرانی نمی‌خواهند این خطر بالا را به جان بخرند. ناکامی احتمالی یک نمره منفی در کارنامه آن‌ها ثبت می‌کند. مربیان، به‌ویژه مربیان جوان چندان علاقه ندارند که به عنوان یک ناکام معرفی شوند.

,

 

,

خرید بنز با بودجه پراید !

, خرید بنز با بودجه پراید !,

سرمربی تیم ملی امید + تهران نیوز

, سرمربی تیم ملی امید + تهران نیوز, سرمربی تیم ملی امید + تهران نیوز,

فدراسیون فوتبال با مطرح کردن رقم قرارداد ۴۰۰ میلیونی برای سرمربی تیم ملی امید یقیناً با مربیان صاحب نامی همچون منصوریان و یحیی به توافق نخواهد رسید. مربیان درجه یکی مانند قلعه‌نویی، گل‌محمدی و منصوریان در باشگاه‌های خود قراردادهای قابل توجهی دارند که بعدی به نظر می‌رسد که به زیر ۱.۵ برسد.

, سرمربی تیم ملی امید,

فدراسیون فوتبال مطمئناً توانایی پرداخت پولی که باشگاه‌ها به مربیان می‌دهند را ندارد و پیشنهاد تیم امید از نظر مالی نمی‌تواند برای مربیانی که در لیگ برتر تیم دارند جذاب باشد.

,

 

,

خروج از آزادراه لیگ برتر به مقصد سنگلاخ تیم ملی امید !

, خروج از آزادراه لیگ برتر به مقصد سنگلاخ تیم ملی امید !,

انتخاب سرمربی تیم ملی + تهران نیوز

, انتخاب سرمربی تیم ملی + تهران نیوز, انتخاب سرمربی تیم ملی + تهران نیوز,

مربیان بزرگی چون گل‌محمدی یا قلعه‌نویی هر هفته درگیر مسابقات جذاب لیگ هستند و برای این دست از مربیان حضور در سطح ملی و آن هم تیم امید سخت به نظر می‌رسد. تیم امید از نظر حرفه‌ای شغل جذابی برای مربیان فعال و جوان به شمار نمی‌رود. آن‌ها ترجیح می‌دهند در لیگ به کار خود ادامه دهند.

,

یحیی گل محمدی پدیده را چهارم کرده است، در مشهد همه از او راضی هستند و وسوسه حضور موفق در فصل بعد و همچنین لیگ قهرمانان آسیا را پیش روی خود می بیند. طبیعی است این مربی حضور در پدیده را به تیم امید ترجیح دهد.

,

منصوریان و قلعه نویی هم همین شرایط را دارند. مهدی مهدوی‌کیا هم که نشان داده عجله‌ای برای سرمربی‌گری ندارد و نمی‌پذیرد سرمربی‌گری خود را با تیمی شروع کند که احتمال موفقیتش زیاد نیست. سرمربی تیم امید باید خود را وارد چالش برخورد با فدراسیون و باشگاه‌ها کند و از برای مربیان ممتاز ایرانی این صندلی آنچنان جذاب نیست که لیگ برتر را رها کنند. مربی به اندازه قلعه نویی که سابقه هدایت تیم بزرگسالان را در کارنامه دارد نخواهد پذیرفت که برای برگزاری اردو با سایر مربیان که تا سال گذشته رقیبش بودند وارد بحث شود و در نهایت نیز به خواسته خود نرسد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه