اخبار داغ

آیت الله سعیدی:

درخواست مذاکره عاملی بر فشار بیشتر به ملت ایران است/در سایه مقاومت ، آمریکا هیچ غلطی نمی‌کند

درخواست مذاکره عاملی بر فشار بیشتر به ملت ایران است/در سایه مقاومت ، آمریکا هیچ غلطی نمی‌کند
امام جمعه قم در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به اینکه در سایه مقاومت ، آمریکا هیچ غلطی نمی‌کند، گفت:درخواست مذاکره از سوی آمریکا عاملی برای فشارهای بیشتر به ملت ایران است که ما بر همان موضع راهبردی خود محکم ایستاده‌ایم و این موضع راهبردی شعار « مرگ بر آمریکا» است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  آیت‌الله سید محمد سعیدی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در مصلی قم با اشاره به اینکه انجام واجبات و ترک محرمات نیاز به معرفت دارد، اظهار داشت: انسان باید واجبات و محرمات را بشناسد تا بتواند به تکلیف الهی عمل کند، در این صورت بوده که هیچ قدرتی توانایی از خاصیت انداختن این صف محکم را ندارد.
وی ادامه داد: هفته جهادکشاورزی شروع شده است که این روز را به خدمتگذاران این عرصه تبریک می گوئیم.
امام جمعه قم با اشاره به سالروز شهادت حضرت حمزه عموی گران‌قدر رسول گرامی اسلام گفت: در سوگ ایشان امام سجاد(ع) فرمود هیچ روزی سخت تر از جنگ احد بر پیامبر اکرم(ص) نبود زیرا در این روز عموی گرامی آن حضرت به شهادت رسید.
وی اضافه کرد: رهبر معظم رهبری با نورانیت و ژرف‌اندیشی و تحلیل جامع اوضاع منطقه، فرمودند نه جنگ اتفاق می‌افتد و نه مذاکره می‌کنیم، منطق ملت ایران مقاومت است.
تولید آستان مقدس حضرت معصومه(س) با بیان 5 استدلال رهبر معظم انقلاب در رابطه با مقاومت ملت در برابر ایادی آمریکا گفت: مقاومت برخلاف انفعال سبب اقتدار و فعالیت و پیشروی در برابر دشمن است، تجربه مقابله با ترفند دشمن در استفاده ابزاری در سوریه و عراق و تجربه اقتدار موشک‌های نقطه زن ایران همه گویای منطق قوی و اثرگذار دلیرانه به‌جای عقب‌نشینی بزدلانه از سوی ایران است.

در سایه مقاومت ، آمریکا هیچ غلطی نمی‌کند
وی شجاعت، بصرت و اقتدار امام راحل در دوران دفاع مقدس را مورد تأکید قرارداد و افزود: امروز هم همان شجاعت و بصیرت و اقتدار را در منظر آیت‌الله خامنه‌ای ملاحظه و هم عظمت ملت ایران را در برابر یاوه‌گویی‌های ترامپ مشاهده می‌کنیم و پاسخ ملت دلیر کشورمان با عنایات امام عصر(عج) فقط مقاومت است زیرا در سایه مقاومت است که آمریکا هیچ غلطی نمی‌کند.
آیت الله سعیدی بیان کرد: تجربه سازش دولت‌های مصر در برابر آمریکا و نیز تجربه سازش و تسلیم ژاپن و مذاکره با آمریکا که منجر به بمباران هیروشیما شد نمونه‌هایی از سازش کشورهای دیگر در برابر آمریکا و غرب هستند که نتیجه‌ای جز زبونی نداشته است.
نتیجه سازش و تسلیم بمباران هیروشیما و دولت مصر بود
وی با بیان استدلال وعده الهی پیروزی نهایی جبهه حق بر دشمن از سوی رهبر معظم انقلاب عنوان کرد: خداوند متعال در آیات خود فرموده بی‌تردید ما مسلمانان را در برابر دشمنان یاری می‌کنیم.

مقاومت نه‌تنها مفید بلکه تأثیرگذار است
عضو خبرگان رهبری افزود: در برابر غرب‌گرایان سست‌عنصر که مقاومت را بی‌فایده می‌دانند باید گفت مقاومت نه‌تنها مفید بلکه تأثیرگذار است، برای نمونه محور مقاومت روزبه‌روز قوی‌تر شده و رژیم اسرائیل و صهیونیست روزبه‌روز به نابودی خود نزدیک‌تر می‌شود.
سعیدی با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با نخست‌وزیر ژاپن گفت: مقام معظم رهبری در این دیدار فرمودند من شخص ترامپ را شایسته مذاکره نمی‌دانم، پاسخی برای او ندارم و نخواهم داد. این موضع‌گیری رهبر معظم انقلاب نشانگر این واقعیت است که پیام ترامپ آن‌قدر بی‌ارزش بود که ایشان ترامپ را لایق دادن پیام ندانستند.
وی با اشاره به خروج یک‌جانبه آمریکا از برجام مطرح کرد: ترامپ از ابتدای ریاست جمهوری تاکنون ملت ایران را تهدید می‌کند اما کاری از پیش نبرده و رهبر معظم انقلاب در صحبت‌های خود بی‌منطقی، دروغ‌گویی و زورگویی ترامپ را به همه دنیا اعلام کرد.
وی ادامه داد: در دنیا شاید باشند کسانی که از پیام‌های مستکبرانی همچون ترامپ حساب ببرند اما ملت ایران نه‌تنها از پیام‌های ذلت باری حساب نمی‌برند بلکه فریاد می‌زنند که « هیهات من الذله».

درخواست مذاکره عاملی بر فشار بیشتر به ملت ایران است/موضع ما شعار مرگ بر آمریکا است
سعیدی در پایان درخواست مذاکره از سوی آمریکا را عاملی برای فشارهای بیشتر به ملت ایران دانست و گفت: ما بر همان موضع راهبردی خود محکم ایستاده‌ایم و این موضع راهبردی شعار « مرگ بر آمریکا» است.


انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  , پایگاه خبری تحلیلی قم فردا, پایگاه خبری تحلیلی قم فردا, ،,
,
,
,
,
,
, در سایه مقاومت ، آمریکا هیچ غلطی نمی‌کند,
,
,
,
,
,
, مقاومت نه‌تنها مفید بلکه تأثیرگذار است,
,
,
,
,
,
, درخواست مذاکره عاملی بر فشار بیشتر به ملت ایران است/موضع ما شعار مرگ بر آمریکا است,
,
,
,
, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه