اخبار داغ

امامان جمعه کردستان: اقتدار مقام معظم رهبری ایران را سربلند کرد

امامان جمعه کردستان: اقتدار مقام معظم رهبری ایران را سربلند کرد
امامان جمعه کردستان اقتدار مقام معظم رهبری در دیدار با نخست وزیر ژاپن را ستایش کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج از اجتماع دشمن‌شکن مسلمانان در نماز جمعه به عنوان برکتی الهی در راستای تقویت انسجام اجتماعی نام برد و گفت: حضور در نماز جمعه مایه فخر و مباهات برای همه مسلمانان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی,
 
,
 
,
 
,
وی در بخشی دیگر از سخنان خود بر توجه ویژه آموزه‌های اسلامی در خصوص کسب روزی حلال و اشتغال اشاره کرد و گفت: خداوند مسلمانانی را که در راستای اشتغال و کسب روزی حلال گام برمی‌دارد دوست داشته و برکات را بر وی نازل می‌کند.
,
 
,
 
,
 
,
امام جمعه موقت سنندج در ادامه خطبه‌های این هفته با تبریک هفته جهاد کشاورزی و هفته محیط زیست به خادمان این عرصه اظهار کرد: حفاظت از منابع آب و خاک و تلاش برای استفاده بهینه از محیط زیست وظیفه‌ای دینی و ملی برای همه محسوب شده و باید همه ما نسبت به این امر احساس مسئولیت نماییم.
,
 
,
 
,
 
,
ماموستا رستمی افزود: کشاورزی محور توسعه کردستان بوده و کشورهای توسعه یافته با استفاده بهینه از منابع خدادادی توانسته‌اند به این جایگاه دست پیدا کنند.
,
 
,
 
,
 
,
امام جمعه موقت سنندج در بخشی دیگر از خطبه‌های نماز جمعه این هفته به جایگاه ویژه زنان در آموزه‌های اسلامی اشاره کرد و گفت: زنان مسلمان مایه شرف و آبروی جامعه اسلامی بوده و انتظار می‌رود بانوان مسلمان جامعه با حفاظت از حجاب و عفاف خویش به نقش‌آفرینی ویژه خویش در راستای تعالی و سلامت جامعه همت گمارند.
,
 
,
 
,
 
,
ماموستا رستمی افزود: انتظار می‌رود بانوان جامعه با مدنظر قراردادن آموزه‌های قرآنی از سلامت معنوی خویش حفاظت کنند و خود را برابر توطئه‌های ضدهویتی دشمنان مصون دارند.
,
 
,
 
,
 
,
 
,
 
,
***اقتدار رهبر معظم انقلاب اسلامی ما را سربلند نمود / آمریکا و اروپا غیر قابل اعتماد هستند
,
 
,
 
,
حجت‌الاسلام حسن باباییان امروز و در مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه قروه با بیان اینکه در هفته گذشته دو سفر در صدر اخبار قرار گرفت که باید اهمیت این سفرها مورد بررسی قرار بگیرد اظهار داشت: از ابتدا این نظر بود که برجام نمی تواند تامین کننده حقوق مردم باشد و دلواپسانی بودند که بارها این موضوع را مطرح کردند و مورد بی مهری قرار گرفتند. 
,
 
,
 
,
وی افزود: قرار بود با برجام کشور گل و بلبل شود و تولید و رونق به وجود آید که دیدیم که چنین نشد و سریعا در دولت اوباما برجام نقض شد و کشور باز هم تحریم شد و کسی هم اعتراض نکرد. 
,
 
,
 
,
امام جمعه قروه خاطر نشان کرد : بعد از اوباما ترامپ آمد که یکطرفه از برجام خارج شد و آن را نقض نمود و ما نیز نتوانستیم بندی را ایجاد کنیم که اگر کسی از برجام خارج شد بتوانیم شکایتی از آنان داشته باشیم. 
,
 
,
 
,
به گفته باباییان آمریکا 40 سال است که با ما دشمنی دارد در حالی که ما در طی این 4 دهه برای آبادانی کشور خود تلاش کردیم و در برابر دشمنی های آنان ایستادیم. 
,
 
,
 
,
وی افزود: آمریکا بنا دارد عزت آقایی و عظمت ایران را از بین ببرد و ملت ایران را یک ملت برده ببیند نه ملتی که با عظمت ایستاده است. 
,
 
,
 
,
امام جمعه قروه ادامه داد: ما انقلاب کردیم تا عظمت کشور را به رخ جهانیان بکشانیم و توفیقات بسیاری در این زمینه داشتیم و طی 40 سال در مسیر مقاومت عزت و سربلندی نصیب ایران اسلامی شد اما آنانی که خود را وابسته به لشگر کفر نموده بودند یکی پس از دیگری خار و ذلیل شدند. 
,
 
,
 
,
وی با اشاره به حملات رژیم آل سعود به مردم یمن گفت: در سال پنجم حمله ناجوانمردانه رژیم آل سعود و امارات به مردم یمن قرار داریم اما مردم یمن آنچنان مقاومت کردند که ذلت و خاری آل سعود را نشان داده است که امروز طرح مقابله به مثل فرودگاه در برابر فرودگاه به وجود آمده و این حاصل صبر و مقاومت است.
,
 
,
 
,
وی با اشاره به توافق برجام افزود: برجام به لحاظ یک نگاه غیر واقع بینانه در داخل و فشار خارجی که ما می خواهیم سلاح هسته‌ای نداشته باشید و باید علم بومی شما راستی آزمایی شود ایجاد شد که قبل و بعد از برجام بیش از 15 مرتبه راستی آزمایی ایران تایید شده اما آیا یکبار هم اروپا و آمریکا به تعهد خود عمل کردند؟
,
 
,
 
,
به گفته وی ما آمریکا را آزمودیم و آزموده را آزمودن خطاست. 
,
 
,
 
,
باباییان ادامه داد : ضعف داخلی یک عده از سیاسیون واداده و بدبخت که از سایه خود نیز می ترسند و یک تیپ متمدنانه به خود می گیرند و در رسانه های زنجیره ای به دنبال خط ها و نشانه های غلط هستند تا مردم و مسئولین را وادار کنند را این روزها می بینیم. 
,
 
,
 
,
وی بیان داشت : آنها قیمت طلا و ارز را طی این مدت پایین آورده اند تا بگویند با مذاکره می توان قیمت ها را کنترل کرد اما مگر قرار نبود با برقراری برجام دلار به هزار تومان برسد؟ پس چرا نرسید؟ 
,
 
,
 
,
وی افزود: عده ای به لحاظ ترسو بودن اریکه را در دست گرفته اند اما جرات اقدام و عمل ندارند. 
,
 
,
 
,
باباییان با بیان اینکه اصلا نمی شود به آمریکا اعتماد کرد، به انتخاب ژاپن و آلمان برای گفتگو با ایران اشاره نمود و گفت : ژاپن یک کشور پیشرفته به لحاظ اقتصادی و یک کشور وابسته است به لحاظ سیاسی و در واقع ژاپن نمی تواند خود برای خود تصمیم گیری کند. 
,
 
,
 
,
وی افزود: دو شهر بزرگ و بسیار مهم ژاپن پس از پایان جنگ جهانی دوم و از آنجایی که آمریکا نیازمند آزمایش بمب های خود بود، بمباران هسته‌ای شدند. 
,
 
,
 
,
وی ادامه داد :آلمان هم همانند ژاپن است و دشمن این دو را هدف قرار داد تا به مردم ایران بگوید اگر شما هم مثل ژاپن و آلمان به آمریکا اعتماد کنید پیشرفت می کنید.
,
 
,
 
,
وی تصریح کرد : آمریکا قابل اعتماد و قابل مذاکره نیست و دیدیم که مقام معظم رهبری با اقتدار آب پاکی را به دست نخست وزیر ژاپن ریخت.
,
 
,
 
,
به گفته وی آمریکا راهبرد فشار و تاکتیک مذاکره را در پیش گرفته است و قطعا نمی تواند به مقصد خود برسد.
,
 
,
 
,
وی در ادامه با اشاره به سفر رئیس جمهور به کشورهای تاجیکستان و قزاقستان گفت: سفر رئیس جمهور به دو کشور تاجیکستان و قزاقستان برای شرکت در اجلاسیه شانگهای است که ایران از عضو ناظر به عضو رسمی برسد و این اجلاسیه بسیار مهم است و از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
,
 
,
 
,
 
,
***هدف آمریکا سلطه است نه مذاکره / سخنان رهبر معظم انقلاب نشان اقتدار انقلاب اسلامی ایران است
,
 
,
 
,
حجت الاسلام علی مرادی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه بیجار با دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی ، اظهار داشت : یکی از نشانه‌های ایمان، تقوا است که رعایت آن موجب رستگاری انسان در دنیا و آخرت می شود. 
,
 
,
 
,
وی با بیان اینکه کتاب قرآن بهترین منبع هدایت مسلمانان است ، افزود : توجه به آیات قرآن و تدبر در آن بهترین سبک برای زندگی ما مسلمانان است.
,
 
,
 
,
امام جمعه بیجار در قسمت دیگری از سخنان خود گفت : رسانه ها پل ارتباطی بین مسوولان و مردم هستند اما در فضای مجازی که هر شهروند یک خبرنگار محسوب می شود باید اخلاق اسلامی رعایت شود و افراد از هتاکی و از بین بردن حریم ها پرهیز کنند .
,
 
,
 
,
حجت الاسلام مرادی با اشاره به دیدار نخست وزیر ژاپن با رهبر معظم انقلاب، عنوان کرد : سخنان حکیمانه و قاطعانه معظم له در دیدار دیروز نشان اقتدار انقلاب اسلامی ایران در جهان است. 
,
 
,
 
,
وی با تاکید بر اینکه هدف آمریکا از اقدامات ظالمانه سلطه بر کشور است نه مذاکره کردن گفت : ترامپ اگر قصد مذاکره کردن داشت پتروشیمی ما را در لیست تحریم ها قرار نمی داد.
,
 
,
 
,
وی اذعان کرد : حضرت آقا فرمودند که من شخص ترامپ را شایسته مبادله هیچ پیامی نمی‌دانم و هیچ پاسخی به او ندارم بدهم و نخواهم داد. این سبک دستور پیامبر است. متکبرین را باید تحقیر کرد و حق ترامپ همین بود.
,
 
,
 
,
خطیب جمعه بیجار با اشاره به سالروز تخریب قبور ائمه بقیع (ع) اظهار داشت: وهابی‌ها قبور ائمه را خراب کردند و آنچه امروز داعشی‌ها انجام می‌دهند زیربنا همین است. این جنایت محکوم بوده و است.
,
 
,
 
,
حجت الاسلام مرادی بر اتحاد مسولان در حل مشکلات معیشتی مردم تاکید کرد.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه