اخبار داغ

ائمه نماز جمعه استان چهرارمحال و بختیاری؛

مذاکره مجدد با امریکا حرف یک شخص یا جناح خاص نیست!/مخالفت ملت ایران برای مذاکره مجدد با امریکا

مذاکره مجدد با امریکا حرف یک شخص یا جناح خاص نیست!/مخالفت ملت ایران برای مذاکره مجدد با امریکا
ائمه چهار محال وبختیاری با با تاکید بر موضع‌گیری زیبا، ارزشمند و قاطع رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با نخست وزیر ژاپن،اظهار داشتند: هیأت حاکمه آمریکا به‌گونه‌ای وانمود می‌کند که گویا از ابتدا هیچ مذاکره‌ای صورت نگرفته است از طرف دیگر طوری نشان می‌دهند که آمریکا به‌دنبال صلح و ایران به‌دنبال جنگ‌طلبی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد، با تاکید بر موضع‌گیری زیبا، ارزشمند و قاطع رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با نخست وزیر ژاپن، گفت: هیأت حاکمه آمریکا به‌گونه‌ای وانمود می‌کند که گویا از ابتدا هیچ مذاکره‌ای صورت نگرفته است از طرف دیگر طوری نشان می‌دهند که آمریکا به‌دنبال صلح و ایران به‌دنبال جنگ‌طلبی است.

امام جمعه شهرکرد، خاطرنشان کرد: آمریکا هر جایی رفت آنجا را تبدیل به ویرانه کرد، چهره خود را بزک کرده و ایرانیان را انسان‌هایی خشن نمایش می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه مخالفت پیرامون مذاکره مجدد با امریکا حرف یک شخص یا جناح خاص نیست، تاکید کرد: همه ملت ایران از آمریکا متنفرند و به خود اجازه نمی‌دهند دوباره بر سر میز مذاکره بازگردند البته هستند عده‌ای مسؤولان خودباخته که همچنان به‌دنبال مذاکره باشند.


حجت الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به جنگ افروزی ها و نتایج خشونت بار حضور امریکا در نقاط مختلف جهان، گفت: بیشتر کشورهای جهان از رفتار امریکا منزجر بوده و اذعان می کنند که امریکا کشوری تنش زا است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری به وجود نیروهای متعهد و انقلابی تربیت یافته مکتب امام و شهدا اشاره کرد و گفت: تفکر ضد امریکایی و موافق با مقاومت و مخالف با مذاکره در این نیروها نشان می دهد که چنین تفکری موضع نظام است و نتیجه آن سرخوردگی امریکاست که مجبور به واسطه فرستادن و ارسال پیام کرده است.

وی با اشاره به فرمان امام راحل در سال 58 مبنی بر تشکیل جهاد سازندگی گفت: این نهاد نتایج و برکات زیادی را در محرومیت زدایی بر محور تلاش جهادگرانه داشت.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام افزود: هرچند این نهاد اکنون به جهاد کشاورزی تغییر نام یافته اما انتظار است همچنان مانند گذشته مفید و گره گشا در حوزه کشاورزی برای رونق تولید و ایجاد اشتغال باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

هر جا دشمن محاسبات مسئول را تغییر داد ضربه خوردیم

, هر جا دشمن محاسبات مسئول را تغییر داد ضربه خوردیم, هر جا دشمن محاسبات مسئول را تغییر داد ضربه خوردیم,

حجت‌الاسلام مسلم رضایی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر فارسان گفت: با سفارش همگان به تقوای الهی، از تقوا به‌عنوان عامل نجات انسان در دنیا و آخرت یادکرد و بر ضرورت تقویت فرهنگ ارزشی در جامعه تأکید کرد.

وی به حدیثی از امام صادق علیه‌السلام اشاره داشت و اظهار داشت: شیطان می‌گوید من بر همه مسلط می‌شوم مگر بر پنج گروه، کسی که در همه کارها به خدا توکل کند، صبر بر مصیبت و مشکلات داشته باشد، در همه لحظات به یاد خداوند باشد، آنچه برای خود می‌پسندد برای دیگران هم بپسند، راضی به رضای خداوند بودن

وی به سخنان مقام معظم رهبری در 14 خرداد اشاره داشت و بیان کرد: تلاش ۲۰ ساله دشمن و بعضی از افراد غافل داخلی برای کم کردن جاذبه امام بود؛ و جاذبه امام ناشی از شجاعت، حکمت و تدبیر، پارسایی و پرهیزکاری، ظلم‌ستیزی و کنار نیامدن با ظالم بوده، اهل صداقت و با مردم بودن درراه خدا اهل مجاهد بود و از خصوصیات بارز امام مقاومت و ایستادگی که باعث مطرح‌شدن او در جهان شد.

وی تصریح کرد: هدف دشمن این است که با تهدید و تطمیع و فریب محاسبات مسئولان را تغییر دهد و مسئولان به این نتیجه برسند که تنها راه‌حل، سازش، مدارا و مذاکره است نه مقاومت

وی بیان داشت: امام مقاومت را از روی احساسات انتخاب نکرد بلکه از روی عقل، منطق، شرع و دین این انتخاب را کرد.

وی به اجزاء منطق عقلی و شرعی اشاره و عنوان داشت: مقاومت، واکنش طبیعی هر ملت آزاده و باشرف در مقابل زورگویان است. مقاومت موجب عقب‌نشینی دشمن می‌شود برعکس سازش و مدارا اگر یک‌قدم عقب رفتیم این دشمن جلو می‌آید.

وی افزود: تجربه جمهوری اسلامی هم این را نشان می‌دهد هر جا ایستادگی و مقاومت کردیم پیش رفتیم و هر جا تسلیم شدیم و دشمن محاسبات مسئول را تغییر داد ضربه خوردیم.

امام‌جمعه وقت شهر فارسان گفت: مقاومت هزینه دارد اما هزینه تسلیم شدن در مقابل دشمن بسیار بیشتر است. پهلوی تسلیم بود نفت، پول و باج می‌داد بازهم توسری می‌خورد.

وی بیان داشت: امروز کسانی هستند که در زیر لباس روشنفکری در روزنامه‌ها، کتاب‌ها، سخنرانی و القاء می‌کنند که مقاومت فایده ندارد و ما باید به‌طرف سواری بدهیم این‌ها اشتباه می‌کنند چون نه جبهه خودی را و نه جبهه دشمن را درست شناخته‌اند.

وی به دیدار مقام معظم رهبری با نخست‌وزیر ژاپن اشاره داشت و گفت: جمهوری اسلامی هیچ اعتمادی به آمریکا ندارد تجربه تلخ مذاکرات قبلی با آمریکا در چارچوب برجام را به‌هیچ‌وجه تکرار نخواهد کرد زیرا هیچ ملت عاقلی مذاکره تحت‌فشار را نمی‌پذیرد من شخص ترامپ را شایسته مبادله هیچ پیامی نمی‌دانم و هیچ پاسخی به او نداده و نمی‌دهم.

وی به برخورد برادران زحمت‌کش و انقلابی نیروی انتظامی به کشف حجاب در خودروها اشاره داشت و گفت: مأمورانی که این وظیفه را به عهده‌دارند شماره خودرو را ثبت کنند و از طریق سامانه پیامکی امربه‌معروف و نهی از منکر به صاحب خودرو ارسال کنند.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

آخرین حربه دشمن به لطف خدا و استقامت ملت و رهبری روبه شکست است

, آخرین حربه دشمن به لطف خدا و استقامت ملت و رهبری روبه شکست است, آخرین حربه دشمن به لطف خدا و استقامت ملت و رهبری روبه شکست است,


حجت الاسلام مهرداد بهرامی امام جمعه شهر اردل در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اردل ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی گفا:وقتی انسان خودشناسی شد وحقیقت خودش وباطن ودرون خودش را شناخت به هراندازه که شناخت می بیند لذابزرگی  اجتماعی اورا به تکبر وغرور وبرتری جوئی نمی کشاند اشکال برخی از ماها این است که خودمان را شناخته گرفتار دنیا واجتماع وموقعیتها می کنیم.

بهرامی افزود: همه می دانیم عزت مال خدا است واوست که به هرکس بخواهد می دهد ،آن کسانی که دنبال عزت از طریق اسباب ظاهری ودنیائی هستند مثل ثروتها وپستها یاجتماعی اینها ممکن است به یک عزت ظاهری برسند اما در حد خودش استیعنی مثل دنیا وشئون دنیا.

وی اظهار کرد:اولا این عزت محدود وگذرا است ،ناپایدار است،در معرض زوال ونابودی است چون دنیا دوام ندارد.

بهرامی با بیان اینکه امروز قدرتهای استکباری از عزت ظاهری برخوردارند بیان کرد: قدرت های استکباری یعنی بزرگی وعزتی که تکیه بر دنیا دارد  تکیه گاه سست وناامن که این بزرگی وعزت ماندنی نیست حتما رفتنی است.

امام جمعه شهر اردل اظهار کرد:آن عزتی پابرجا ،ماندگار وهمیشگی است که متکی به حقائق ،واقعیتها وقدرت مطلق یعنی خدا باشد.بله این چون خدا همیشه هست ،حقائق همیشه هستند تاتکیه بر اینها دارد عزت دارد یعنی همیشه عزیز است.
 
آخرین حربه  دشمن به لطف خدا و استقامت ملت و رهبری روبه شکست است
 
 
خطیب جمعه شهر اردل در بخش دیگر خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اردل با اشاره به 27 خردادماه سالروز تاسیس جهاد سازندگی به فرمان امام خمینی(ره)، عنوان کرد: تاکنون جهادسازندگی در زمینه‌ها و ابعاد مختلف خدمات ارزنده‌ای را ارائه داده و در سال 79 پس از ادغام با سازمان کشاورزی به سازمان جهاد کشاورزی تغییر نام یافت.

وی ضمن تقدیر از مدیران استانی و شهرستانی جهاد کشاورزی در افتتاح چندین طرح کشاورزی در شهرستان اردل گفت:طرح هایی را
رئیس محترم جهاد کشاورزی به بنده دادند که طرحهای خوبی است ولازم است هم خود جهاد و هم مردم شهرستان  کمک کنند انشاء الله این طرح ها  به اجراء وبهره برداری برسد.

حجت الاسلام  بهرامی به سفر نخست وزیر ژاپن به ایران اشاره کرد و افزود: وقتی سیاست فشار حداکثری آمریکا باتردید مواجهه شد واز طرفی نیاز شدیدترامپ به یک مذاکره باایران آن راوادار کرد که کسانی را راهی ایران کند تا ایران رابه یک مذاکره دیگر متقاعد کند.

بهرامی با بیان اینکه به احتمال زیاد یکی دیگر از اهداف سفر نخست وزیر ژاپن به ایران میانجی‌گیری برای مذاکره ایران با آمریکا است، عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب در این دیدار رئیس جمهور آمریکا را تحقیر کرد و دروغ‌گویی‌ها و بد‌عهدی‌های وی و دیگر دولتمردان آمریکا را به طور صریح بیان کردند.

وی بابیان اینکه مقاومت  ملت شریف ایران اسلامی ابرقدرتهای دنیا را به ایران کشاند و آنها را به زانو درآوردافزود: تحریم ها آخرین حربه وتلاش دشمن بر علیه ملت سرافزاز ایران بود که  به لطف خدا وصبرواستقامت ملت ورهبری روبه شکست است.

خطیب جمعه شهر اردل گفت:وقتی دشمن برای گفت و گو  به آب وآتش می زند یعنی سیاستهای اودیگر جواب نمی دهد ومعنای آن این است که ایستادگی برسر اهداف مادارد پیروز می شود.
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, آخرین حربه  دشمن به لطف خدا و استقامت ملت و رهبری روبه شکست است,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه