اخبار داغ

ائمه جمعه استان لرستان:

مقام معظم رهبری با نگشودن نامه ترامپ، عزت اسلام را نشان داد/برخورد قاطع امام خامنه‌ای دنیا را به وجد آورد

مقام معظم رهبری با نگشودن نامه ترامپ، عزت اسلام را نشان داد/برخورد قاطع امام خامنه‌ای دنیا را به وجد آورد
ائمه جمعه استان لرستان با اشاره به اینکه رهبری با بازنکردن نامه ترامپ، عزت اسلام را نشان داد، بیان کردند: برخورد قاطع و عزتمندانه رهبر انقلاب دنیای اسلام را به وجد آورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام سید علی حسینی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بروجرد با اشاره به دیدار رهبری با نخست‌وزیر ژاپن اظهار داشت: رهبری فرمودند ترامپ شایسته مبادله پیام نیست؛ رهبر انقلاب اسلامی ایران با این کار ترامپ را تحقیر و غیرت مسلمان را نشان داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

وی افزود: رهبری با باز نکردن نامه ترامپ، عزت اسلام را نشان داد و دشمنان را تحقیر و کوچک کرد و از برخورد قاطع و عزتمندانه رهبر انقلاب دنیای اسلام به وجد آمد.

,

 

,

امام‌جمعه بروجرد تصریح کرد: رهبری در این دیدار فرمودند ما بدون آمریکا هم می‌توانیم پیشرفت کنیم و هیچ ملتی زیر بار مذاکره با آمریکا نمی‌رود و ما هم نخواهیم رفت.

,

 

,

وی با اشاره به سفر وزیر امور خارجه آلمان که از طرف اتحادیه اروپا صورت گرفت گفت: مسئولان موضع‌گیری خوبی کردند و جواب قاطعی دادند اما اگر از مردم نظرسنجی می‌شد نباید اجازه ورود وزیر امور خارجه آلمان به ایران داده می‌شد ولی مسئولان برخورد قاطعی کردند چراکه آلمان در جنگ 8 ساله با فروش سلاح شیمیایی به عراق باعث جنایت‌های فراوانی برعلیه ایران شدند.

,

 

,

حجت‌الاسلام حسینی با اشاره به سامانه پدافند هوایی عنوان کرد: سامانه پدافند هوایی 15 خرداد حاصل تلاش‌های جوانان این مرزوبوم است که تا 150 کیلومتر پهباد و هواپیماهای دشمن را شناسایی و هم‌زمان شش هدف را موردحمله قرار می‌دهد.

,

 

,

وی ضمن تسلیت درگذشت محمدرضا حافظی خیر مدرسه‌ساز اظهار داشت: این مرد بزرگ خدماتی بزرگی را در دوران زندگی خود انجام داد و به اسلام، انقلاب و مسلمانان خدمت کرد.

,

 

,

امام‌جمعه بروجرد رعایت حفظ حجاب را ضروری دانست و گفت: کشور ما قانون و دین دارد و حق نداریم هرگونه که دوست داریم با بی‌حجابی به دین خدا تعرض کنیم که نیروی انتظامی و مسئولین باید به افرادی که اقدام به بدحجابی و سگ گردانی می‌کنند، تذکر دهند. 

,

 

,

 

,

ایران کشوری قدرتمند در جهان/روحیه مقاومت سرلوحه اقدامات

, ایران کشوری قدرتمند در جهان/روحیه مقاومت سرلوحه اقدامات, ایران کشوری قدرتمند در جهان/روحیه مقاومت سرلوحه اقدامات,

 

,

حجت‌الاسلام مجید امیدیان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه الیگودرز به سخنان رهبر انقلاب در دیدار با نخست‌وزیر ژاپن اشاره کرد و اظهار داشت: آمریکا مستکبر جهان دست به دامن نخست‌وزیر ژاپن شده تا نامه خود را به دست رهبر انقلاب برساند، افرادی که ارزش مذاکره نداشته و مذاکره دوباره  با آن‌ها از عقل و منطق به دوره است.

,

 

,

وی افزود: نخست‌وزیر ژاپن بعد از گفت‌وگو با رهبر انقلاب، ایشان را مدافع واقعی صلح در جهان دانسته و مواضع کشور ایران را صلح طلبانه می‌داند که این نتیجه روحیه و تفکر مقاومت است.

,

 

,

امام‌جمعه موقت الیگودرز تصریح کرد: سران مستکبر جهان ایران را کشوری قدرتمند در جهان دانسته که حاصل این است که روحیه مقاومت را سرلوحه  اقدامات قرار داده‌ایم.

,

 

,

وی عنوان کرد: دشمنان در طول ۴۰ سال خباثت فراوانی برعلیه نظام انجام داده و نتوانسته در خصوص براندازی اقدامی انجام دهند حالا پس از لگدزدن به برنامه دوباره صحبت از مذاکره می‌کنند درحالی‌که تعامل باید عقلانی و برای عزت‌آفرینی باشد.

,

 

,

امیدیان گفت: متأسفانه دستگاه دیپلماسی در طول شش سال یک اشتباه بزرگ انجام داده و آن‌هم دل‌خوشی به وعده‌های پوچ آمریکایی‌ها، اروپایی‌ها و پشت به همسایگان بوده و حالا مجدد در حال برقراری ارتباط با همسایگان است.

,

 

,

وی بیان کرد: مسئولان وزارت جهاد کشاورزی باید با برنامه‌ریزی صحیح قیمت مایحتاج مردم را کنترل کنند تا کشاورزان و مصرف‌کنندگان متضرر نشوند.

,

 

,

نگاه غرب زدگی توطئه خبیثانه آمریکا/رمز موفقیت «تفکر مقاومت» است

, نگاه غرب زدگی توطئه خبیثانه آمریکا/رمز موفقیت «تفکر مقاومت» است, نگاه غرب زدگی توطئه خبیثانه آمریکا/رمز موفقیت «تفکر مقاومت» است,

 

,

حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه کوهدشت اظهار داشت: امربه‌معروف و نهی از منکر وظیفه‌ای همگانی بوده و اگر ترک شود کار به دست انسان‌های ظالم خواهد افتاد.

,

 

,

وی فضای مجازی را بلای مجازی خواند و افزود: اسلام منکر پیشرفت و نشاط سالم نیست، امربه‌معروف و نهی از منکر ریشه در فطرت و اندیشه بشریت دارد و سالم‌سازی محیط را به همراه دارد.

,

 

,

امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به پیروزی تفکر مقاومت بیان کرد: کسی که ادعای انقلابی گری دارد اگر ولایت را تنها بگذارد، در دنیا و آخرت ذلیل خواهد شد؛ غرب‌زدگان در ترس به سر می‌برند و نگاه خطرناک آن‌ها در نگرش «ما نمی‌توانیم»، توطئه خبیثانه آمریکا است، درحالی‌که آمریکا رو به افول بوده و دست برتر و رمز موفقیت با تفکر مقاومت است.

,

 

,

وی تصریح کرد: تأثیرگذاری رفتار مردم و مسئولان بر جامعه بسیار اهمیت دارد و هوشیاری به ترفندهای دشمن ضروری است؛ حضورشینزو آبه در ایران به جهت امنیت انرژی خود بوده، درحالی‌که بایستی بدانند ایران یکپارچه «مرگ بر آمریکا» است و این مرگ شامل حال دولت آمریکا است.

,

 

,

طهماسبی با اشاره به اینکه تبادل فرهنگی را قبول داشته ولی تهاجم فرهنگی را قبول نداریم گفت: استاندار لرستان در قضیه علوم پزشکی لرستان بر تصمیم خود محکم باشد.

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه