اخبار داغ

در خطبه‌های نماز جمعه مازندران عنوان شد

آمریکا به هیچ عهد و پیمانی پایبند نیست/همه دستگاه‌ها در برخورد با هنجارشکنان پای کار باشند

آمریکا به هیچ عهد و پیمانی پایبند نیست/همه دستگاه‌ها در برخورد با هنجارشکنان پای کار باشند
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه پیام ترامپ به ایران آنقدر بچه گانه، مستکبرانه و بی ارزش بود که رهبر فهیم و حکیم انقلاب او را لایق ارسال پیام ندانستند گفت: دولتمردان آمریکا به هیچ عهد و پیمانی پایبند نیستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، آیت الله طبرسی در خطبه های نماز جمعه ساری با بیان اینکه آمریکا می خواهد از طریق مذاکره فرصت مجددی برای تشدید فشارها فراهم کند اظهار کرد: ملت ایران در برابر آمریکا که هر روز به دنبال تهدید ملت شجاع ایران اسلامی است بر موضع راهبردی خود ایستاده و این موضع را با شعار «مرگ بر آمریکا» اعلام می‌کنیم.

امام جمعه ساری افزود: هرکجا که ملت عزیز ایران ایستادگی خود را نشان داد و رهبر معظم انقلاب ما را برای این ایستادگی تشویق کرد، شاهد بودیم که امریکایی‌ها خوب بلدند عقب‌نشینی کرده و از صحبت‌های گذشته خود برگردند، راه نجات از تحریم هم عمل به همین نگاه است.

این مسئول اضافه کرد: آنچه به نفع کشور است این است که توانایی‌های داخلی و عزم و همت جوانان در برنامه‌ریزی‌ها مدنظر قرار بگیرد.

طبرسی با تأکید بر اینکه رهبری روح امیدواری در کشور را افزایش داده است، ادامه داد: مذاکره با آمریکا یک اشتباه استراتژیک است که نباید رخ دهد.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند اندیشه مقاومت، قدرتمندترین سلاح یک ملت است و با این مقاومتی که در مقابل بی‌رحمی‌های دشمنان داشته‌ایم، موفق شده‌ایم. قبلا تنها بودیم اما امروز فراتر از مرزها کشورهای دیگری در مقاومت با ما همراه و هم صدا شده‌اند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه مشرکان به دلیل خوی استکباری هیچگاه بر عهد و پیمان پایبند نیستند اظهار کرد: رسول گرامی اسلام می‌فرمایند عهد و پیمان از عناصر اصلی و محوری دین مبین اسلام است و کسی که فاقد چنین عنصری باشد مشخص است که فاقد دین است.

وی تصریح کرد: مشرکان مستکبر با زیاده خواهی، اعمال زشت و پیمان شکنی خودشان نباید انتظار داشته باشند که مسلمانان به طور یکجانبه به پیمان‌های خود وفادار بمانند.

امام جمعه ساری با بیان اینکه رهبر انقلاب 5 استدلال را برای ضرورت مقاومت مورد توجه قرار دادند، گفت: واکنش طبیعی هر ملت آزاده در مقابل آرایش تهاجمی دشمن مقاومت است و مقاومت واکنشی فطری در برابر باج خواهی است.

طبرسی با بیان اینکه شجاعت و بصیرت امام خمینی(ره) را در رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه‌ای ملاحظه می‌کنیم، افزود: این روزها شاهد عظمت ملت ایران و ادامه راه امام در برابر یاوه گویی‌های ترامپ و توسل او به میانجی گران هستیم.

وی با اشاره به اینکه پاسخ رهبر و ملت ایران در برابر مشکلات فقط مقاومت است، گفت: در سایه مقاومت است که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند؛ هزینه سازش از هزینه مقاومت به مراتب بیشتر است. تجربه حکومت‌های سازشکار مصر در دوران حسنی مبارک، مرسی و... تجربه سازش معمر قذافی و سعودی‌ها که تبدیل به گاو شیرده شدند روشن است.

امام جمعه ساری با اشاره به اینکه غرب باوران و افراد سست عنصر و منفعل می‌گویند مقاومت بی فایده است اظهار کرد: در عمل ثابت شده است که مقاومت در اقتدار و عظمت تاثیرگذار است و بلوک مقاومت اسلامی با محوریت ایران اسلامی در برابر بلوک مستکبرین با محوریت صهیونیست‌ها و آمریکا صف آرایی کردند و بلوک مقاومت هر روز تقویت شده و جبهه استکبار و صهیونیست به سقوط نهایی خودشان نزدیک می شوند.

وی با اشاره به دیدار صبح روز گذشته نخست وزیر ژاپن با مقام معظم رهبری اظهار کرد: او در این دیدار اعلام کرد قصد دارد پیام رئیس جمهور آمریکا را به ایشان برساند و مطالبی را منتقل کند.

این مسئول با اشاره به اینکه پیام ترامپ به ایران آنقدر بچه گانه، مستکبرانه و بی ارزش بود که رهبر فهیم و حکیم انقلاب او را لایق ارسال پیام ندانستند یادآور شد: دولتمردان آمریکا به هیچ عهد و پیمانی پایبند نیستند؛ جمهوری اسلامی ایران چند سال در موضوع هسته ای در قالب 1+5 با آمریکا و اروپا مذاکره کرد ولی اوباما بلافاصله برجام را نقض کرد.

وی گفت: ترامپ هم که به طور یکجانبه از برجام خارج شد و البته او از ابتدای ریاست جمهوری خودش مرتب تهدید می کند و رهبری نیز فرمودند با کشوری که زیر تمام توافق‌ها زده است مذاکره نخواهیم کرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه رهبری در سخنان کوتاه ولی قاطعانه خودشان بی‌منطقی و زورگویی رئیس جمهوری آمریکا را مورد توجه قرار دادند، گفت: شاید در دنیا برخی‌ها از پیام‌های افرادی همچون ترامپ حساب ببرند ولی ملت رشید ایران اسلامی در برابر چنین پیام‌هایی فریاد هیهات مناالذله بر می آورند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

آمریکا صلاحیت مذاکره را ندارد

, آمریکا صلاحیت مذاکره را ندارد, آمریکا صلاحیت مذاکره را ندارد,

امام جمعه رامسر گفت: آمریکا صلاحیت مذاکره را ندارد و هر کسی با آمریکا بخواهد مذاکره کند و تحت فشار این مذاکره را انجام دهد محکوم به شکست است.

,

حجت الاسلام سید جعفر رضایی در خطبه های نماز جمعه امروز شهرستان رامسر ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا گفت: هشتم شوال که در روز چهارشنبه 22 خرداد بود روز تخریب قبور ائمه بقیع را پشت سر گذاشتیم که توسط وهابیون خبیث 96 سال پیش در سال 1344 قمری تخریب شد و شیعه همچنان داغدار جسارت ائمه خود در بقیع شدند.

,


وی افزود: ضمن محکومیت این اقدام وهابیت و رژیم آل سعود ریشه آن را دولت استعمار گر انگلستان می دانیم که در آن سالها برای ایجاد حکومت یهودی اسرائیل با سیاست تفرقه بیانداز و حکومت کن در میان مسلمانان با ایجاد فرقه های متعدد از جمله وهابیت و بهاییت موجبات حاشیه امن را برای دولت یهودی فراهن کرد.

امام جمعه رامسر با بیان اینکه روز دوشنبه ۲۷ خرداد سالروز تاسیس جهاد سازندگی به فرمان امام است اظهار کرد: ادغام جهاد سازندگی و وزارت کشاورزی توفیقاتی نداشته است و باید مجلس و دولت زمینه تفکیک مجدد این دو نهاد را فراهم کنند تا مشخصاً موضوعات جهاد سازندگی و مباحث کشاورزی به طور تفکیکی اقدامات لازم را داشته باشند.

این مسئول با اشاره به دیدار روز گذشته نخست وزیر ژاپن با رهبر معظم انقلاب اسلامی تصریح کرد: در این دیدار که نخست وزیر ژاپن حامل پیام ترامپ به رهبری بود حضرت آقا با اقتدار کامل و عظمت فاطمی داستان مذاکره دا مشخص کردند.

رضایی تاکید کرد: آمریکا صلاحیت مذاکره را ندارد و هر کسی با آمریکا بخواهد مذاکره کند و تحت فشار این مذاکره را انجام دهد محکوم به شکست است.

وی ادامه داد: آمریکا به عنوان جبهه کفر و استکبار هیچ دلسوزی و دغدغه ای برای مسلمانان ندارد و هر کجا قدم بگذارد جز خونریزی و فتنه و عقب رفت نتیجه ای در بر ندارد.

امام جمعع رامسر عوامل بازدارنده جمهوری اسلامی از بروز جنگ را اقتدار نظامی و قدرت معنوی دانست و گفت: شکست ابهت پوشالی و تبلیغاتی آمریکا را دیروز در دیدار رهبری و ژاپن دیدیم زیرا آنها با عجز و التماس از جمهوری اسلامی درخواست مذاکره می دهند.

این مسئول بیان کرد: جهان امروز به فرماندهی سید علی خامنه ای شاهد ابرقدرت مادی و معنوی است به نام جمهوری اسلامی که برکت انقلاب اسلامی و خون های جوانان و رزمندگان همچنان با اقتدار است.

رضایی در پایان گفت: برخی منورالفکرها و سلبریتی هایی که فرزندان خود را در کشورهای غربی به دنیا می آورند با ایجاد یاس و نا امیدی در این برهه حساس سعی در انزوای انقلاب اسلامی دارند اما باید بدانند که جمهوری اسلامی به برکت مقاومت و خون شهدا روز به روز پرقدرت‌تر می شود.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

همه دستگاه‌ها در برخورد با هنجارشکنان پای کار باشند

, همه دستگاه‌ها در برخورد با هنجارشکنان پای کار باشند, همه دستگاه‌ها در برخورد با هنجارشکنان پای کار باشند,
امام جمعه زیراب با حمایت از اقدام نیروی انتظامی در ایجاد سامانه پیامکی در رابطه با هنجارشکنان، گفت: همه دستگاه‌های دولتی و دادگستری نیز باید در این زمینه نیروی انتظامی را یاری دهند.
 
حجت‌الاسلام محمدزمان رضایی در خطبه های نماز جمعه بیان و شناسایی آفت و شگرد شیطان را عاملی برای مبارزه با آن دانست و از جمله حربه‌های شیطان با توجه به آیات قرآن به زینت دادن گناه برای آسان شدن انجام آن، کار امروز را به فردا افکندن، کینه و بغض، عُجب و خودپسندی و وسوسه برشمرد و افزود: این کردار، رفتار و منش آدمی است که وجود و قلبش را بستر فرود شیطان یا ملائلکه می‌کند و وقتی که شیطان در وجود آدمی فرود آید، فرد به گناه می‌افتد.
,
امام جمعه زیراب با حمایت از اقدام نیروی انتظامی در ایجاد سامانه پیامکی در رابطه با هنجارشکنان، گفت: همه دستگاه‌های دولتی و دادگستری نیز باید در این زمینه نیروی انتظامی را یاری دهند.
,
 
,
حجت‌الاسلام محمدزمان رضایی در خطبه های نماز جمعه بیان و شناسایی آفت و شگرد شیطان را عاملی برای مبارزه با آن دانست و از جمله حربه‌های شیطان با توجه به آیات قرآن به زینت دادن گناه برای آسان شدن انجام آن، کار امروز را به فردا افکندن، کینه و بغض، عُجب و خودپسندی و وسوسه برشمرد و افزود: این کردار، رفتار و منش آدمی است که وجود و قلبش را بستر فرود شیطان یا ملائلکه می‌کند و وقتی که شیطان در وجود آدمی فرود آید، فرد به گناه می‌افتد.
,


وی با اشاره به وصیت‌نامه شهید محمود اکبری مبنی بر واجب بودن پیروی از ولی فقیه زمان، گفت: پیروی از ولی فقیه پیروی از پیامبر و اطاعت از پیامبر، اطلاعت از خداوند است.

امام جمعه زیراب با اشاره به حجم زیاد هنجارشکنی در خیابان‌ها، فرودگاه‌ها، فروشگاه‌ها و دیگر اماکن عمومی، برخورد با این هنجارشکنی و هنجارشکنان را خواسته و مطالبه مردمی و وظیفه شرعی و الهی مسئولان عنوان و بر رسیدگی به آن در اسرع وقت تأکید کرد و افزود: پیش از فراگیر شدن آسیب باید از آن جلوگیری کرد و پنهان کردن و نادیده گرفتن آن بدترین کار و سیاست است.

رضایی ضمن حمایت از اقدام نیروی انتظامی در ایجاد سامانه پیامکی در رابطه با هنجارشکنان، گفت: همه دستگاه‌های دولتی و دادگستری نیز باید در این زمینه نیروی انتظامی را یاری دهند و این وظیفه شرعی، دینی و قانونی همه بوده و مطالبه مردم از حکمرانان خود حفظ امنیت و سلامت جامعه است و باید عرصه بر هنجارشکنان تنگ و حقوق مردم استیفا شود.

وی با اشاره به حضور نخست‌وزیر ژاپن در ایران، گفت: ما از این حضور برای افزایش رابطه فی مابین این دو کشور بدون توجه به تحریم امریکا و استکبار استقبال می‌کنیم و این حضور نشانه عزت، قدرت، بزرگی و عظمت مردم ایران است.

امام جمعه زیراب پاسخ دندان‌شکن رهبری به امریکا را نشانه برحق بودن و با خدا بودن رهبری دانست و با اشاره به حرف ترامپ در این رابطه که به دنبال تغییر رژیم نیستند، به سخن رهبری مبنی بر این که این حرف یک دروغ است و اگر امریکا توان این کار را داشت آن را انجام داده بود، اشاره کرد.

رضایی با بیان درخواست امریکا برای مذاکره هسته‌ای با ایران، با اشاره به سخن رهبری، گفت: ایران 6 سال تمام با کشورهای 5+1 مذاکره کرد و به توافق رسید و اما سرانجام این امریکا بود که پایبند به این توافق نبود و از برجام خارج شد و همچنین، امریکا هیچ وقت صادق نبوده است.

وی با اشاره به حرف ترامپ در رابطه با اینکه مذاکره با امریکا موجب پیشرفت ایران است به سخن رهبری مبنی بر اینکه ایران بدون مذاکره با ایران هم پیشرفت خواهد کرد اشاره کرد و گفت: تجربه ثابت کرده است که هر وقت که ما را تحریم کردند، این امر موجب رشد و شکوفایی علمی جوانان و دانشمندان ما در حوزه‌های مختلف شده است.

امام جمعه زیراب پاسخ تاریخی رهبری را دشمن حقیرکن برشمرد و گفت: این پاسخ نه از روی احساس بلکه از روی عقل، تدبیر، شجاعت و آینده‌نگری ایشان بوده و این پاسخ یک انسان با خدا به یک ابرقدرت ظالم بوده است.

رضایی با اشاره به حرف هنری کیسنجر در رابطه با امام راحل مبنی بر اینکه امام دنیای غرب را با بحران برنامه‌ریزی مواجه کرده است، این مطلب را در رابطه با رهبری نیز صادق دانست و افزود: هر حربه‌ای را که دشمن به کار می‌گیرد، مشخص می‌شود که رهبری از قبل در رابطه با آن موضع‌گیری به جا داشته و نقشه‌های شوم آنها را خنثی می‌کند.

وی انفجار نفتکش در خلیج فارس را حربه امریکا در 11 سپتامبرسازی دوباره دانست که موفقیت‌آمیز نبوده است و افزود: در جلسه شورای امنیت از ایران نامی برده نشد و ایران مانند عربستان نیست و هر کجا که عملکردی داشته، عمل خود را علنا بیان کرده است و نمونه آن را می‌توان در کمک به حزب‌الله و یمن دید.

امام جمعه زیراب در پایان ضمن تشکر از برخورد با هنجارشکنان سد لفور، این افراد را معلول دانست و بر ضرورت علت یابی تأکید کرد و افزود: در همه مناطقی که این هنجار شکنی انجام شده باید با مسئولان و علل اصلی انجام آن برخورد شود و مورد مواخذه قرار گیرند.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه