اخبار داغ

علی ربیعی:

صدای فقرا و گروه‌های خاموش اجتماعی را بیشتر باید بشنویم

صدای فقرا و گروه‌های خاموش اجتماعی را بیشتر باید بشنویم
سخنگوی دولت با اشاره به اینکه ما نیازمند این هستیم صدای گروه‌های خاموش را بشنویم و با آنها ارتباط بگیریم گفت: صدای فقرا بیشتر باید شنیده شود و ارتباطات اجتماعی باید بیش از گذشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  مشهدپیام، علی ربیعی سخنگوی دولت شب گذشته در جشن دهمین سالروز انتشار روزنامه شهرآرا در مشهد با اشاره به اهمیت طبقات پایین اجتماعی گفت: کاری که با کمک رسانه ها دنبال خواهد شد این است که روایت‌های مشترک با مردم را باید منتقل کنیم تا جامعه خوشبخت را ترسیم کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مشهدپیام,

وی افزود: همه هدف‌ها این است که جامعه‌ای شاد و خوشبخت داشته باشیم و جامعه‌ای می‌خواهیم که درک خوشحالی را داشته باشد و این در قالب سخن مشترک و ادراک مشترک بوجود می‌آید.

,

سخنگوی دولت ارتباطات اجتماعی را مغفول شده دانست و اظهار کرد: بیش از گذشته نیاز به ارتباط و محکم کردن ارتباطات داریم چراکه ارتباط پایه اعتماد و به تبع آن اعتماد پایه انسحام ملی است.

,

وی افزود: اگر امروز رهبر معظم انقلاب مقتدرانه پیام ترامپ را می‌دهد در جامعه‌ای این گفته می‌شود که اعتماد در حد بالا وجود داشته و البته همه ما به یک اندازه نگران گفتگو هستم.

,

ربیعی با بیان اینکه در خانه‌ها نیز نگران صحبت کردن هستیم و باید بررسی شود چقدر زن و شوهرها با یکدیگر حرف می‌زنند تصریح کرد: دیروز اگر گرد تلویزیون جمع می‌شدیم امروز هر کسی گوشه‌ای پراکنده نشسته و نحوه حرف زدن‌ها پراکنده شده است و چیزی نمی‌شنویم.

,

وی افزود: ارتباطات پایه اصلی گفتگو است و باید از ارکان پایین شروع شود و ارتباط بین خود دولت با مردم تنها نیست بلکه ببن مردم و طبقه های مختلف نیز باید باشد.

,

سخنگوی دولت با اشاره به اینکه ما نیازمند این هستیم صدای گروه‌های خاموش را بشنویم و با آنها ارتباط بگیریم خاطرنشان کرد: صدای فقرا بیشتر باید شنیده شود صدای گروه‌های مختلف اجتماعی را بیشتر از گذشته باید بشنویم و ارتباطات اجتماعی باید بیش از گذشته باشد.

,

وی افزود: ما به کمک رسانه‌ها باید ارتباطات و اعتماد قوی ایجاد کنیم و هیچ صدایی نباید باشد که شنیده نشده است.

,

ربیعی گفت: سامان اجتماعی بزرگی با همه صداها در کشور احتیاج داریم تا زندگی خوب و راحت صورت بگیرد و احساس نابرابری و دیده نشدن از بین برود و بر این اساس نیازمند پایداری و قوام در دنیای بی‌رحم حمله کننده هستیم تا این روح ایرانی را با انسجام تبیین کنیم.

,

وی علاوه بر نیازمند بودن به سامان‌دهی سخن‌های مختلف و ارتباطات اجتماعی، بر آزادی‌های رسانه‌ای تأکید کرد و افزود: صدای کاغذی از بین نرفته است و روزنامه جایگاه خودش را دارد.

,

سخنگوی دولت اظهار کرد: روزنامه می‌نویسد و ماندگار می‌شود و میانجی‌های اجنماعی با روزنامه سازگاری بیشتری دارند و البته یکی از راهکارها در این است که صدای کاغذی را بیش از گذشته تقویت کنیم و صدایی که مسئولانه می‌نویسد را باید تقویت کنیم.

,

وی با بیان اینکه با صداهایی که مسئولانه می‌نویسند باید با جامعه سخن بگویم افزود: زدن حرف‌های ناامیدکننده کمکی به پیشرفت جامعه نمی‌کند بلکه روزنامه‌نگاری تحلیلی به جامعه کمک می‌کند و راه درست را به جامعه نشان می‌دهد.

,

ربیعی گفت: کارکرد رسانه‌های رسانه از جمله اطلاع‌رسانی، آموزش و تفریح به واسطه رسانه باید احیا شود.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه