اخبار داغ

ترامپ: ایران پشت حملات به نفتکش‌ها است

ترامپ: ایران پشت حملات به نفتکش‌ها است
رئیس جمهور آمریکا در جدیدترین ادعاهای بی‌اساس خود، ایران را مسئول انفجارهای نفتکش‌ها در دریای عمان دانست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا امروز جمعه گفت هرگز به ایران اجازه داده نخواهد شد تا به سلاح هسته‌ای دست پیدا کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
رئیس جمهور آمریکا که تلفنی با فاکس‌نیوز مصاحبه می‌کرد گفت تنگه هرمز هرگز بسته نخواهد شد و اگر این اتفاق بیفتد برای مدت زمان طولانی نخواهد بود.
,
 
,
وی در ادامه این مصاحبه بار دیگر بدون اشاره به خروج یکجانبه دولتش از برجام، خواستار بازگشت ایران به میز مذاکرات شد. رئیس جمهور آمریکا در ادامه این مصاحبه مدعی شد ایران حمله به دو نفتکش در دریای عمان را انجام داده و تصاویر منتشر شده از نفتکش‌ها حاکی از آن است که ایران پشت این حمله بوده است.
,
 
,
وی تاکید کرد: من فکر می کنم قطعا ایران این کار را انجام داده است. شما تصاویر مین منفجر نشده روی بدنه نفتکش و قایقی که سعی داشت آن مین را باز کند دیدید. 
,
 
,
ترامپ در پاسخ به این سوال که چگونه می‌توان جلوی ایران را گرفت، گفت: خواهیم دید.
,
 
,
منابع خبری صبح پنجشنبه (23 خرداد) از وقوع دو انفجار مهیب در دریای عمان خبر داده بودند. شبکه خبری «العالم» به نقل از «منابع محلی عمان» اعلام کرده بود این دو انفجار به صورت پیاپی رخ داده و دو نفتکش بزرگ حامل نفت خام هدف حمله قرار گرفته‌اند.
,
 
,
«مایک پمپئو» وزیر خارجه و «پاتریک شاناهان» سرپرست وزارت دفاع آمریکا شامگاه گذشته بدون ارائه هیچ سند و مدرکی، ایران را به دست داشتن در انفجار دو نفتکش در دریای عمان متهم کردند. این در حالی است که نفتکش‌ها محموله‌های متعلق به ژاپن را حمل می‌کردند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه