اخبار داغ

واکنش امام‌جمعه موقت پلدختر به گزارش سفیر افلاک؛

زحمت یک‌ساله کشاورزان پلدختری روی زمین‌مانده است/مسئولان مشکل نبود کمباین را برطرف کنند

زحمت یک‌ساله کشاورزان پلدختری روی زمین‌مانده است/مسئولان مشکل نبود کمباین را برطرف کنند
امام‌جمعه موقت پلدختر با بیان اینکه زحمت یک‌ساله کشاورزان پلدختری روی زمین‌مانده است گفت: کشاورزان مشکلاتی دارند که لازم است مسئولین رده‌بالا فکری برای کشاورزان آسیب‌دیده کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل از سفیر افلاک، پس از انتشار گزارش سفیر افلاک با عنوان «بی‌توجهی مسئولان به تنها دارایی سیل‌زدگان/نبود کمباین داد کشاورزان را درآورد» و بیان مشکلات کشاورزان سیل زده پلدختر، امام جمعه موقت شهرستان پلدختر نسبت به این گزارش واکنش نشان داد و از مسئولان خواستار رفع مشکلات کشاورزان شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک, بی‌توجهی مسئولان به تنها دارایی سیل‌زدگان/نبود کمباین داد کشاورزان را درآورد,

 

,

حجت‌الاسلام کاظم تیموری ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به مشکل کمبود کمباین در پل‌دختر اظهار داشت: به دلیل تخریب جاده‌ها شاهد ورود کمباین کمتری نسبت به سال گذشته در شهرستان هستیم این در حالی است که برای افزایش بهره‌وری و تولید در کشاورزی باید تلاش کنیم.

,

 

,

وی افزود: کشاورزان مشکلاتی دارند که لازم است مسئولین رده‌ بالا فکری برای کشاورزان آسیب‌دیده کنند؛ زحمت یک‌ساله کشاورزان روی زمین‌مانده و احتمال آتش‌سوزی وجود دارد.

,

 

,

امام‌جمعه موقت پل‌دختر بیان کرد: فرمانداری، دادستان و ناجا جلوی خروج کمباین را بگیرند، مسئولان شهرستان و استان تلاش برای رفع این مشکل کنند.

,

 

,

وی بابیان اینکه حادثه تروریستی رضوی مصداق بارز خوی استکباری است تصریح کرد: مقام معظم رهبری خطاب به آمریکا و ژاپن فرمودند ترامپ را شایسته مبادله پیام نمی‌دانم و با آمریکا مذاکره نمی‌کنیم.

,

 

,

تیموری خاطرنشان کرد: آمریکا نمی‌تواند ایران را به میز مذاکره بکشاند، عزت ایران اسلامی از رهبری است که شجاعانه پیام واضح ملت ایران را به استکبار داد؛ مسئولین فصل الخطاب مواضع رهبری باشد، این فرستاده‌های شرق و غرب نشانه ناتوانی آمریکایی‌ها است.

,

 

,

وی بیان کرد: بیش از دو ماه از سیل پل‌دختر می‌گذرد به کسب‌وکار و منازل مسکونی مردم لطمه واردشده است، راه‌های اصلی جاده پل‌دختر، کرمانشاه و خرم‌آباد همچنان در بلاتکلیفی است و همین سبب از رونق افتادن وضعیت اقتصادی واشتغالزایی در شهرستان شده است.

,

 

,

امام‌جمعه موقت پل‌دختر اظهار داشت: به دلیل نبود راه دسترسی مناسب به ادعای رانندگان افزایش قیمت میوه‌ها در شهرستان داریم، در برخی نقاط شهر به‌خصوص کوی بسیجیان و مسکن مهر به‌ویژه طبقه‌های بالای این منازل مسکونی آب قطع می‌شود که باید صرفه‌جویی را در گرمای هوا در اولویت قرار دهیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه