اخبار داغ

ترافیک فوق سنگین در ورودی‌های شرقی شهر تهران

ترافیک فوق سنگین در ورودی‌های شرقی شهر تهران
فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم‌اکنون شاهد ترافیک سنگین در محورهای هراز، فیروزکوه و امام رضا(ع) و ترافیک فوق سنگین در ورودی‌های شهر تهران هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیاوش محبی فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران در گفت‌وگو با فارس در پردیس در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم، با بیان اینکه ترافیک فوق سنگینی در ورودی‌های شهر تهران وجود دارد، اظهار کرد: هم‌اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب به محور هراز سنگین و در برخی مناطق مانند، آزادراه تهران ـ پردیس، جاجرود، ورودی و خروجی شهر بومهن شاهد بار ترافیکی فوق سنگین و این ترافیک به دلیل ورود حجم بالای خودروها از محورهای فیروزکوه و هراز با پس‌زدگی همراه شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی گفت: عبور انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور فیروزکوه سنگین و در شهرهای عبوری این محور مانند فیروزکوه، گیلاوند و کمربندی جنوبی شهر بومهن با بار ترافیکی فوق سنگین و با پس‌زدگی روبرو هستیم و هم‌وطنان به‌به دلیل عدم گنجایش عبور این حجم از خودروها، هم‌وطنان به‌مرور در حال عبور از این محور هستند.
,
 
,
محبی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده، افزود: آمدوشد انواع وسایل نقلیه از محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم سنگین و در برخی نقاط با ترافیک پرحجم و کندی روبه‌رو هستیم و هر چه به ساعات پایانی شب نزدیک می‌شویم از بار ترافیکی این محورها کاسته می‌شود.
,
 
,
فرمانده پلیس به‌ویژه شرق استان تهران. با تأکید بر اینکه هم‌وطنان با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی را در مسافرت‌ها در نظر داشته باشند، اضافه کرد: رعایت مدیریت زمان سفر و اطلاع از وضعیت ترافیکی محورها می‌تواند باعث کاهش بار ترافیکی شود و هم‌وطنان پس از اطلاع از وضعیت راه‌ها اقدام به آغاز مسافرت کنند تا با ترافیک‌های سنگین و ساعات پیک ترافیک مواجه نشوند.
,
 
,
وی تصریح کرد: رعایت سرعت مطمئنه، پرهیز از عجله و شتاب، عدم ارتکاب به تخلفات حادثه‌ساز، رعایت فاصله طولی مناسب با خودروهای جلویی و همچنین استراحت کافی در حین و قبل از آغاز مسافرت می‌تواند باعث کاهش آمار تصادفات رانندگی شود.
,
 
,
محبی در پایان خاطرنشان کرد: هم‌وطنان در شرایط ترافیکی این‌گونه با صبر و شکیبایی، بدون ارتکاب تخلفات ادامه مسیر دهند تا حادثه خاصی برای خود و دیگر هم‌وطنانمان رقم نخورد.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه