اخبار داغ

نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس:

رهبری در دیدار با شینزو آبه اقتدار کشور علوی را به رخ جهانیان کشیدند/ سفر نخست وزیر ژاپن به ایران حقارت دولت آمریکا را هزار برابر کرد

رهبری در دیدار با شینزو آبه اقتدار کشور علوی را به رخ جهانیان کشیدند/ سفر نخست وزیر ژاپن به ایران حقارت دولت آمریکا را هزار برابر کرد
نیکزادی پناه سفر نخست وزیر ژاپن به ایران حقارت دولت آمریکا را هزار برابر کرد، گفت: افتخار می کنیم به چنین رهبری که مدبرانه و هوشمندانه به دور از جنجال تبلیغات دشمن، با صلابت و آرامش جواب دشمن را که از طریق کسی که حامل پیام بود دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حبیب‌الله نیکزادی‌پناه نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با نخست وزیر ژاپن و با بیان اینکه سفر شینزو آبه حامل پیام رئیس جمهور آمریکا بود، گفت: در این دیدار شاهد رفتار بسیار ارزشمند، سیاسی و مقتدرانه رهبر معظم انقلاب بودیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی ادامه داد: رهبر حکیم انقلاب اقتدار کشور و حکومت علوی را به بهترین شکل در این مذاکره به نمایش گذاشتند ؛ ایشان عزت و مصلحت حکومت اسلامی را یکجا به رخ جهان کشیدند و هوش، تدبیر و نکته سنجی مقام معظم رهبری در این دیدار نخست وزیر ژاپن را غافل گیر کرد و شینزو آبه تصور نمی کرد که رهبر معظم انقلاب اینگونه پاسخ دهند.

,

نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: ملاحظه کردید که در چند نوبت مقام معظم رهبری  فرمودند که بنده با جنابعالی (نخست وزیر ژاپن) مذاکره می کنم و پاسخ من به شماست نه به ترامپ؛ این مطلب نشان می دهد که ترامپ و رفتارهای بچه گانه او برای رهبر انقلاب و ملت ایران بسیار ناچیز است که معظم له چندین بار فرمودند که من جواب شما را می دهم نه رئیس جمهور آمریکا را.

,

این مقام مسئول با اشاره به اینکه رهبری فرمودند که من مذاکره زیر فشار را نمی پذیرم، اظهار کرد: این جمله مقام معظم رهبری هر گونه تهدید غیر مستقیم در پیام ترامپ را خنثی کرد؛ چرا که ایشان بیان کردند ترامپ که شما را واسطه قرار داده است؛ چند وقت گذشته در سفر به ژاپن با شما مذاکره ای داشته که قطعا در مورد ایران با شما صحبت کرده است.

,

نیکزادی پناه با تأکید بر اینکه شینزو آبه نخست وزیر ژاپن در مقابل سخنان رهبر حکیم انقلاب حرفی برای گفتن نداشت، تصریح کرد: رهبری اینگونه مطرح کردند که رئیس جمهور آمریکا و دولت او پایند به هیچ نوع مذاکره و گفتگویی نیست.

,

وی با اشاره به بخش دیگری از سخنان مقام معظم رهبری که عنوان کردند من شخص ترامپ را شایسته مبادله هیچ پیامی نمی دانم و هیچ پاسخی را نیز برای او ندارم، اذعان کرد: رهبری با این جمله بسیار زیبا، هوشمندانه و مدبرانه دشمن را تحقیر کردکه این افتخار بزرگی برای ملت ایران و همه آزادگان دنیا است که بدانند آمریکا کشوری تو خالی است و رجز خوانی های او بی محتواست که هیچ معنا و مفهومی ندارد.

,

نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: برای اولین بار  مذاکره ای به این مهمی بین رهبر معظم انقلاب و یک مقام مهم خارجی به صورت شفاف از رسانه ملی منتشر شد تا جای هیچ گونه سو استفاده و برداشت های ناصواب از این مذاکره دشمنان داخلی و خارجی نتوانند داشته باشند.

,

نیکزادی پناه با بیان اینکه سفر نخست وزیر ژاپن به ایران حقارت دولت آمریکا را هزار برابر کرد، گفت:  افتخار می کنیم به چنین رهبری که مدبرانه و هوشمندانه به دور از جنجال تبلیغات دشمن، با صلابت و آرامش جواب دشمن را که از طریق  کسی که حامل پیام بود دادند.

,

وی در پایان با اشاره به اینکه حقارت بیشتر از این برای رئیس جمهور آمریکا و دولت او نمی تواند باشد که مقام معظم رهبری حتی حاضر به شنیدن پیام نشدند، خاطر نشان کرد: ملت ایران بیش از گذشته به چنین رهبر فرزانه ای افتخار خواهند کرد و مردم و مسئولین بیش از قبل تلاش خواهند کرد که فرمایشات معظم له را به فعل مبدل کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه