اخبار داغ

مهار آتش‌سوزی در بردخون و شهرستان جم / یک گلخانه در آتش سوخت

مهار آتش‌سوزی در بردخون و شهرستان جم / یک گلخانه در آتش سوخت
یک گلخانه در اطراف شهر بردخون و چند باغ بادام و کنار در شهرستان جم دچار آتش‌سوزی شد و به طور کامل در آتش سوخت و پس از دو ساعت حریق مهار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل سپاس؛ به علت گرما و باد شدید و  بی‌احتیاطی در آتش‌ زدن شاخه‌های خشک درختان، یک گلخانه در اطراف شهر بردخون دچار آتش‌سوزی شد و به طور کامل در آتش سوخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

شهردار بردخون در این مورد افزود: بنا به گفته مالک، مساحت گلخانه بیش از یک هکتار بوده است که فضای گلخانه و اموال داخلی آن به ارزش تقریبی بیش از دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به صورت کامل در آتش سوخت.

,

وی اضافه کرد: پس از اطلاع از این حادثه شش نفر از پرسنل آتش‌نشانی شهرداری به همراه مسؤولان خدمات شهری، واحد موتوری، حراست و رئیس شورا با همکاری تعدادی از بومیان در محل حادثه حاضر شدیم و در مدت بیش از دو ساعت با سه دستگاه آتش نشانی شهرداری اقدام به خاموش کردن آتش نمودیم.

,

قایدی ادامه داد: با توجه به حجم گسترده آتش از ماشین آتش‌نشانی دهیاری شهنیا درخواست کمک کردیم و الحمدالله آتش را خاموش کردیم.

,

وی از مردم خواست در این ایام که وضعیت جوی مناسب نیست و دمای هوا بالا است، موارد ایمنی را رعایت کنند و از روشن نمودن آتش به‌ویژه در اطراف اراضی کشاورزی خودداری کنند.

,

خسارت به درختان کنار و بادام در جم

, خسارت به درختان کنار و بادام در جم,

مراتع تنگ بنو منطقه تنگمان جمال آباد بخش ریز شهرستان جم نیز ساعت ۱۹ جمعه دچار حریق شد که بلافاصله نیروها وارد عمل شدند.

,

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر با اشاره به حضور مردم، شوراهای اسلامی، سمن‌ها، دهیاری‌ها، نیروهای منابع طبیعی و.... در عملیات اطفای حریق در این منطقه بیان کرد: در مجموع حدود سه هکتار از اراضی این منطق دچار حریق شد.

,

وی از مهار این آتش‌سوزی در ساعت ۲۱ خبر داد و اضافه کرد: در این حادثه به درختان کنار و بادام خسارت‌هایی وارد شد.

,

این مسئول با اشاره به همکاری نیروهایی از شهرستان‌های دیر، کنگان و جم به این منطقه افزود: شهرداری‌های ریز و انارستان و دوست‌داران طبیعت همکاری خوبی در این زمینه داشتند.

,

منتظری تصریح کرد: همکاران به منظور پبشگیری از حریق تا صبح در محل حضور خواهند داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه