اخبار داغ

فرمانده سپاه پارسیان خبر داد:

سالن های ورزشی سپاه در اختیار مراسم ازدواج

سالن های ورزشی سپاه در اختیار مراسم ازدواج
فرمانده سپاه پارسیان از واگذاری سالن های ورزشی سپاه جهت ازدواج جوانان خبر داد و گفت: ۱۴ ازدواج در سالن روستای قاسمعالی و ۷ ازدواج در سالن ۹ دی در محل شهر پارسیان انجام شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرگرد اسحق موذن نسب، فرمانده سپاه پارسیان، در گفتگو با خبرنگار هرمز اظهار‌ کرد: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص توجه ویژه به امر ازدواج جوانان، و همچنین سفارشات ویژه فرمانده سپاه امام سجاد‌(ع) هرمزگان، با استفاده از ظرفیت بسیج، در حال اجرای طرح‌هایی برای کمک به ازدواج آسان جوانان هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

موذن نسب با اشاره به وضعیت نامناسب اقتصادی گفت: ازدواج در این سالن های ورزشی به دور از هرگونه حاشیه های متداول و در محیطی صمیمی برگزار می شود و جوانان دغدغه پرداخت هزینه اجاره مکان جهت برگزاری عروسی نخواهند داشت.

,

, ,

فرمانده سپاه پارسیان از برگزاری بیست و یکمین ازدواج آسان شب گذشته در محل سالن های ورزشی سپاه در شهرستان خبر داد و تاکید کرد: اولویت نخست سپاه محرومیت زدایی و رفع مشکلات و موانع از زندگی مردم است که انتظار می رود دستگاهها و نهادها نیز همپای خیرین در جهت ازدواج آسان جوانان گامی محکم بردارند.

,

وی خاطرنشان کرد: ۱۴ ازدواج در سالن روستای قاسمعالی و ۷ ازدواج در سالن ۹ دی در محل شهر پارسیان انجام شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه