اخبار داغ

مسئول تعلیم و تربیت بسیج دانشجویی استان کرمان:

۲۰۰ دانشجوی کرمانی جهت طرح ولایت کشوری به مشهد اعزام می شوند

۲۰۰ دانشجوی کرمانی جهت طرح ولایت کشوری به مشهد اعزام می شوند
مسئول تعلیم و تربیت بسیج دانشجویی استان کرمان گفت : ظرفیت استان کرمان ۲۰۰ نفر است که ۱۰۰ نفر خواهران و ۱۰۰نفر برادران در این طرح سهمیه دارند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام زینلی مسئول تعلیم و تربیت بسیج دانشجویی استان کرمان در گفتگو با راه آرمان در خصوص طرح ولایت کشوری توضیح داد: طرح ولایت امسال با ظرفیت ۴ هزار و ۵۰۰ نفر در کل کشور برگزار می شود که ظرفیت استان کرمان ۲۰۰ نفر است که ۱۰۰ نفر خواهران و ۱۰۰نفر برادران در این طرح سهمیه دارند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

زینلی با بیان این که شرکت در این طرح برای کلیه دانشجویان آزاد است عنوان کرد: طرح ولایت فقط مختص دانشجویان بسیجی نیست بلکه برای عموم دانشجویان و تشکل های دانشجویی آزاد است.

,

مسئول تعلیم و تربیت بسیج دانشجویی در خصوص نحوه ی برگزاری این طرح بیان کرد: طرح ولایت در دو بازه ی زمانی مختلف در مشهد مقدس با همکاری سازمان بسیج دانشجویی و موسسه امام خمینی(ره) و تنها دوره ی تجمیعی است که امسال برگزار می شود.

,

وی از تاریخ برگزاری این دوره خبر داد و افزود: این دوره در دو بازه زمانی صورت میگیرد که دوره ی اول از ۱۷تیرماه آغاز می شود و تا ۳۰ مرداد ماه ادامه دارد و دوره ی دوم از ۳۰ تیرماه آغاز می شود و تا ۷ شهریور ماه ادامه دارد.

,

زینلی در خصوص ظریفت استان کرمان در طرح ولایت بیان کرد: در استان ۷۵۰ نفر ثبت نام کرده اند که ۲۵۰ نفر آن ها به گزینش نهایی تهران راه پیدا کردند و در نهایت ۲۰۰ نفر انتخاب می شوند .

,

مسئول تعلیم و تربیت بسیج دانشجویی استان با اشاره به هداف برگزاری این دوره اظهار داشت: یکی از مهم ترین اهداف این دوره ضمینه سازی ظهور است و خودسازی دانشجویانی که الان در دانشگاه ها هستند و بعدا می خواهند مشاغل جامعه را در دست بگیرند.
وی در پایان افزود: یکی دیگر از اهداف این دوره تربیت نیرو برای تشکلات بسیج و سایر تشکل هایی دانشجویی است و تربیت نیرو برای انقلاب اسلامی است و به این معناست که نیرویی این طرح را می گذراند جامعه سازی و خودسازی را تعلیم دیده است و بتواند در انقلاب ایفای نقش کند.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه