اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

رهبر انقلاب محاسبات پمپئو و بولتون را نقش برآب کرد/رهبر انقلاب بر اساس مصالح ملت سخن گفتند

رهبر انقلاب محاسبات پمپئو و بولتون را نقش برآب کرد/رهبر انقلاب بر اساس مصالح ملت سخن گفتند
کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به این‌که فرمایشات رهبر انقلاب در دیدار با نخست‌وزیر ژاپن عاقلانه‌ترین و منطقی‌ترین جملات بود گفت: با این سخنان رهبر انقلاب محاسبات پمپئو و بولتون در تقابل باقدرت منطقه‌ای و بین‌المللی ایران نقش بر آب شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  سید رضا صدرالحسینی در گفتگو با خبرنگار قم فردا  با اشاره به دیدار اخیر رهبر انقلاب و نخست وزیر ژاپن، اظهار داشت: همه ناظران و تحلیل گران سیاسی اعتقاد دارند فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار با نخست وزیر ژاپن بسیار قاطع و بسیار راهبردی و با پشتوانه های کاملاً قرآنی و دینی و انقلابی بود ، رهبر معظم انقلاب یک‌بار دیگر اثبات کردند که یک فرد انقلابی هستند و از الفاظ دیپلماتیک استفاده نکردند تا دیگر کشورها را راضی کنند.

وی گفت: صحبت‌های رهبر انقلاب ضمن ارزشی و انقلابی بودن، عاقلانه‌ترین و منطقی‌ترین جملات را بیان کردند به این دلیل که ایشان به تجربیاتی که جمهوری اسلامی ایران درگذشته در گفتگو با نمایندگان آمریکا داشتند اشاره کردند و این گفتگوها را به روز کردند و فرمودند که گفتگو با اوباما در خصوص برجام که چند سالی بیشتر از آن نمی گذرد را فراموش نکردیم.

رهبر انقلاب بر اساس مصالح ملت سخن گفتند

کارشناس مسائل سیاسی افزود: در حقیقت جمع فرمایشات مقام معظم رهبری را می توان جمع مصالح ملی منافع ملی و ارزش‌های دینی و اسلامی قرارداد در حقیقت ایشان فرمایشات خودشان را با صراحت قاطعیت و اقتدار تمام بیان کردند.

صدرالحسینی خاطرنشان کرد: واقعیت امر این بود که در شرایط کنونی ضرورت بیان صریح سیاست خارجی جمهوری اسلامی از جانب ایشان بسیار موردتوجه قرار گرفت و این ضرورت،  یک نیاز در شرایط کنونی جامعه ما و جامعه بین الملل است.

وی گفت: این نکته باید مورد توجه قرار گیرد که با توجه به شناخت عمیق رهبر معظم انقلاب از سیاست خارجی و شرایط اقتصادی ایشان با عنایت به اشراف به این دو موضوع نخواستند مسئله اقتصادی کشور به گونه ای به بیرون از مرزها متصل شود.

کارشناس مسائل بین المللی بیان داشت:  فرمایشات ایشان در دیدار با نخست وزیر ژاپن نشان دهنده این بود که مسئله اقتصاد درون زا پیمودن نقشه راه اقتصاد مقاومتی تنها راه برون رفت از اقتصاد کنونی کشوراست، بنابراین به هیچ عنوان به نمایندگانی همچون وزیر امور خارجه آلمان و نخست وزیر ژاپن که هر دو جز کشورهای اقتصادی و مطرح دنیا هستند دل نبست زیرا جمهوری اسلامی ایران باید پیشرفت‌های خودش را در همه زمینه ها بومی و با استفاده از توان داخلی پیش ببرد.
با کشورهای دنیا ارتباط سیاسی خواهیم داشت.

وی تأکید کرد: البته طبق گفته رهبر معظم انقلاب مراودات، گفتگوها و ارتباطات سیاسی با همه کشورها خواهیم داشت البته مسئله سلطه‌پذیری و مسئله بازگشت به نقطه صفر با آمریکا برای جمهوری اسلامی ایران امکان پذیر نیست چرا که یک نظام استکباری مانند آمریکا که در شرایط کنونی برخوردهای بسیار سخیف و غیرقابل‌اعتماد از سوی ترامپ ابراز می شود این کشور قابل اعتماد نیست و این مسئله کاملاً باید مورد توجه نظام بین الملل قرار بگیرد.

کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: علی رغم اینکه اقدامات فراوانی در آمریکا و فضای بین المللی علیه ترامپ در طول چند سال گذشته انجام شده اما بخش هایی از فرمایشات قاطع، منطقی، عقلانی و انقلابی رهبر معظم انقلاب که با واقعیت های کنونی نظام بین الملل همراه است را در رسانه های غربی سانسور کردند و جالب است بخش هایی از فرمایشات رهبر انقلاب  را بدون اینکه بازتولید کنند تنها پاسخ ترامپ به ایشان را بازتولید کردند.

سخنان رهبری را سانسور کردند

صدرالحسینی تصریح کرد:  جالب است نظام سلطه حتی با شنیدن حرف های منطقی، مستدل و منطبق با واقعیت های بین المللی توسط رهبر انقلاب می‌ترسد و آن را سانسور می کنند.

کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: سخنان قاطعانه و حکیمانه رهبر معظم انقلاب در دیدار نخست وزیر ژاپن و نوع واکنش ایشان که حتی حاضر به پذیرش پیام شفاهی ترامپ نیز نشدند، مقامات آمریکایی را متوجه این واقعیت کرد که اتخاذ راهبرد "مقاومت فعال" از سوی ایران نه یک "تاکتیک لفظی"، بلکه یک "استراتژی پایدار" در مقابله با دولت دونالد ترامپ محسوب می شود.

وی گفت: محاسبات پمپئو و بولتون در تقابل با قدرت منطقه ای و بین المللی ایران نقش بر آب شده و مقاومت مؤثر ایران، نقش به سزایی در رقم خوردن شرایط فعلی به ضرر دولت ترامپ داشته است، در چنین شرایطی التماس پمپئو به شورای امنیت سازمان ملل متحد، به معنای اذعان دولتمردان امریکا به ناکامی در اتخاذ یک‌جانبه گرایی و باج‌گیری بین المللی است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,
,
,
,
, رهبر انقلاب بر اساس مصالح ملت سخن گفتند,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, سخنان رهبری را سانسور کردند,
,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه