اخبار داغ

در دو‌ ماهه ابتدای سال صورت گرفت؛

کمک 2/5 میلیاردی حامیان طرح ایتام و محسنین در سیستان و بلوچستان/ 22 درصد از جمعیت استان زیر چتر حمایتی کمیته امداد قرار دارند

کمک 2/5 میلیاردی حامیان طرح ایتام و محسنین در سیستان و بلوچستان/ 22 درصد از جمعیت استان زیر چتر حمایتی کمیته امداد قرار دارند
مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان از کمک 2/5 میلیاردی حامیان طرح ایتام و محسنین در دوماهه ابتدای سال جاری خبر داد و گفت: 22 درصد از جمعیت سیستان و بلوچستان زیر چتر حمایتی کمیته امداد قرار دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی عبادی در گفت وگو با عصرهامون، گفت: در حال حاضر 19 هزار و 957 نفر فرزند یتیم زیر 18 سال و 47 هزار و 861 نفر فرزند غیر یتیم نیازمند یا فرزندان محسنین در سطح استان وجود دارند.

وی افزود: هم چنین 22 هزار و 766 نفر حامی، 18 هزار و 610 نفر فرزند یتیم و محسنین را زیر چتر حمایتی خود قرار داده اند.

وی اظهار کرد: در دو ماهه ابتدای سال جاری، حامیان طرح اکرام به فرزندان یتیم و محسنین بالغ بر 20 میلیارد و 610 میلیون ریال به افراد زیر پوشش خود کمک کردند که کمک به سزایی در حل مشکلات مالی این افراد داشته است.

عبادی تصریح کرد: هم اکنون 156 هزار و 913 خانوار برابر 36 هزار و 326 نفر از جمعیت استان زیر پوشش کمیته امداد هستند که این آمار 22 درصد خانوارهای کل استان را در بر می گیرد.

مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان در پایان خاطرنشان کرد: مردم استان می توانند از طریق سایت محسنین به آدرس ekram.emdad.ir و یا با مراجعه به دفاتر کمیته امداد سطح استان در طرح اکرام ایتام مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه