اخبار داغ

رئیس جمعیت هلال احمر قوچان خبر داد؛

5 کشته و مصدوم در حوادث جاده‌ای قوچان

5 کشته و مصدوم در حوادث جاده‌ای قوچان
رئیس جمعیت هلال احمر قوچان گفت: در حوادث رانندگی 24 ساعت گذشته در محورهای مواصلاتی این شهرستان یک نفر کشته و چهار نفر مصدوم شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید فکوری، رئیس جمعیت هلال احمر قوچان صبح امروز در گفتگو با خبرنگار صبح توس با تشریح جزئیات حوادث رانندگی در این شهرستان گفت: در حوادث رانندگی 24 ساعت اخیر  جاده های اصلی و فرعی این شهرستان یک نفر کشته و چهار نفر مصدوم شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,


وی با بیان اینکه اولین حادثه مربوط به واژگونی یک دستگاه کامیونت  در ساعت ۱۳:۳۸ دقیقه  دیروز بود، ادامه داد: این حادثه  در کیلومتر ۲۰ محور قوچان به فاروج  رخ داد و راننده کامیونت که دچار مصدومیت شده بود به صورت سرپایی در محل حادثه توسط عوامل پایگاه امداد و نجات بین شهری شهید بابا محمد رستمی مداوا شد.

وی با اشاره به حادثه دوم که منجر به کشته شدن یک کودک شد نیز افزود: ساعت ۱۷:۱۵ دقیقه عصر دیروز نیز واژگونی خودرو پراید در محور روستای گوجه به عوامل هلال احمر قوچان اعلام و بلافاصله نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر قوچان خاطر نشان کرد:در  این حادثه از چهار نفر سرنشین خودرو، سه نفر مصدوم شده بودند که ۲ نفر توسط عوامل اورژانس ۱۱۵ و ۱ نفر با خودرو شخصی به بیمارستان موسی بن جعفر (ع) قوچان انتقال داده شدند و متاسفانه یک دختر بچه چهار ساله سر صحنه حادثه جان خود را از دست داده بود که پس از انجام اقدامات لازم تحویل عوامل شهرداری شد.

,
,
,
,
,
,

فکوری در پایان با اشاره به دو حادثه واژگونی خودرو در جاده قوچان فاروج نیز گفت: طی هفته گذشته نیز در اثر واژگونی یک دستگاه خودرو پژو 206 در محور قوچان فاروج سه نفر مصدوم و در حادثه مشابه دیگری و در اثر واژگونی یکدستگاه خودروی سواری پژو 405 در همین محور سه نفر مصدوم شدند.

, فکوری در پایان با اشاره به دو حادثه واژگونی خودرو در جاده قوچان فاروج نیز گفت: طی هفته گذشته نیز در اثر واژگونی یک دستگاه خودرو پژو 206 در محور قوچان فاروج سه نفر مصدوم و در حادثه مشابه دیگری و در اثر واژگونی یکدستگاه خودروی سواری پژو 405 در همین محور سه نفر مصدوم شدند.,

قوچان دروازه ورود به خراسان رضوی و مشهد الرضا از سمت محور غرب و خراسان شمالی می باشد و سالانه بیش از 10 میلیون مسافر و زائر از این محور عبور می کنند.

, قوچان دروازه ورود به خراسان رضوی و مشهد الرضا از سمت محور غرب و خراسان شمالی می باشد و سالانه بیش از 10 میلیون مسافر و زائر از این محور عبور می کنند.,

در میان تمام محورهای ارتباطی و مواصلاتی قوچان محور قوچان – فاروج  و محور قوچان – درگز به دلیل آمار بالای حوادث جاده ای به ویژه واژگونی خودروها، یکی از خطرناک ترین محورهای مواصلاتی در شمال شرق کشور محسوب می شود و خراسان رضوی محسوب می شود.

,

انتهای پیام/

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه