اخبار داغ

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت قوچان خبر داد؛

توزیع 350 تن قند و شکر طرح تنظیم بازار در قوچان

توزیع 350 تن قند و شکر طرح تنظیم بازار در قوچان
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت قوچان گفت: با هدف حفظ قدرت خرید شهروندان، 350 تن شکر و قند با قیت مصوب در این شهرستان توزیع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی حبیبی کیا، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت قوچان در گفتگو با خبرنگار صبح توس با اشاره به توزیع قند و شکر در این شهرستان گفت: در راستای تداوم توزیع اقلام مدیریت شده طرح تنظیم بازار و با هماهنگی و پیگیری فرماندار به عنولن رئیس کارگروه تنظیم بازرا و اداره صنعت، معدن و تجارت به عنوان دبیرخانه این کارگروه بیش از 350 تن فند و شکر با قیمت مصوب جذب شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی حفظ قدرت خرید عموم شهروندان را هدف اصلی این طرح دانست و ادامه داد: این میزان قند و شکر در نیمه دوم خردادماه جذب شده و با قیمت مصوب در سطح شهرستان توزیع شد.

,

وی با اشاره به گستردگی سطح توزیع نیز افزود: به منظور پوشش جغرافیایی کامل و گستردگی لازم توزیع اقلام، 350 تن قند و شکر بصورت همزمان و در 200 مرکز منتخب با قیمت مصوب دولتی برای مصارف خانوار و مواد اولیه صنوف تولیدی توزیع شد.

,

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت قوچان با تاکید بر ضرورت برخورد با متخلفان نیز تصریح کرد: از کلیه شهروندان تقاضا داریم ضمن انعکاس گزارش تخلفات احتمالی به سامانه 124 اداره صنعت، معدن و تجارت، با حفظ آرامش نسبت به تامین نیاز مصرفی خود اقدام نمایند.

,

حبیبی کیا در پایان در پاسخ به این سوال که آیا طرح توزیع قند و شکر طرح تنظیم بازار در قوچان به پایان رسیده است، گفت: پیگیری های لازم برای جذب و توزیع مکرر سهمیه قند و شکر تا عادی شدن شرایط در قوچان ادامه خواهد داشت.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه