اخبار داغ

معاون فرماندار بروجرد خبر داد؛

دپوی چوب قاچاق در بروجرد/واحدهای چوب‌بری بدون مجوز پلمب می‌شود

دپوی چوب قاچاق در بروجرد/واحدهای چوب‌بری بدون مجوز پلمب می‌شود
معاون فرماندار بروجرد با اشاره به دپوی چوب قاچاق در بروجرد گفت: واحدهای چوب بری بدون مجوز در بروجرد پلمب می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، حسن بلوریان در گفت‌وگو با سفیر افلاک، اظهار داشت: متأسفانه مدت‌هاست که شاهد دپوی چوب در شهرستان بروجرد هستیم که به نظر می‌رسد عده‌ای سودجو اقدام به قاچاق چوب می‌کنند و از شهرستان‌ها و استان‌های اطراف چوب را حمل کرده و در بروجرد دپو می‌کنند و بعدازآن به استان‌های دیگر ارسال می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی افزود: به نظر می‌رسد که با این اقدام بروجرد کانون بارانداز چوب شده و در این راستا با همکاری دستگاه‌های مربوطه قرار شد واحدهای چوب‌بری بدون مجوز در بروجرد که فاقد مجوز باشند پلمب شود.

,

 

,

معاون فرماندار بروجرد از خشک‌کردن برخی از فضاهای سبز بروجرد خبر داد و عنوان کرد: با توجه به اینکه در برخی از قسمت‌های شهر خصوصاً بخش 250 هکتاری بروجرد در بلوار بهشت و در برخی از قسمت‌های فضای سبز، سودجویان اقدام به خشک‌کردن درختان می‌کنند قرار است یگان حفاظت شهرداری فعال شود تا با نظارت از خشک‌کردن باغات جلوگیری شود.

,

 

,

وی تصریح کرد: پلیس راهور برای جلوگیری از قاچاق و دپوی چوب در بروجرد خودروهای حامل چوب بدون داشتن مجوز را توقیف خواهد کرد؛ در حال حاضر بر اساس گفته متولیان بیش از 35 تن چوب در بروجرد دپو شده که از شهرهای اطراف به بروجرد آورده شده است و بعد از مدتی از بروجرد به شهرهای موردنظر ارسال می‌شود که قرار است با اقدامات در دست‌کار با سودجویان برخورد و جلوی قاچاق چوب گرفته شود.

,

 

,

انتهای پیام/

,
 
,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه