اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی هرمزگان:

دروغ همواره سر لوحه کار آمریکایی هاست/ با اعمال فشار نمی توان هیچ ملت آزاده ای را به زانو در آورد

دروغ همواره سر لوحه کار آمریکایی هاست/ با اعمال فشار نمی توان هیچ ملت آزاده ای را به زانو در آورد
کارشناس مسائل سیاسی هرمزگان با تاکید بر اینکه که مذاکره با آدم دروغگو خلاف عقل است، گفت: آمریکایی ها همواره دروغ سر لوحه کارشان بوده و با بوق تبلیغاتی و رسانه ای خود تلاش کرده اند که افکار عمومی را با خود همراه سازند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین بیرانوند، کارشناس مسائل سیاسی هرمزگان در گفتگو اختصاصی با خبرنگار هرمز با اشاره به دیدار اخیر رهبر انقلاب با نخست وزیر ژاپن اظهار کرد: صراحت ویژه رهبر انقلاب در مقابل نخست وزیر ژاپن به خوبی نشان می دهد که موضع ایران اسلامی در طول این چهل سال همواره مبنی بر صداقت در تعهدات، عمل و رفتار بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

کارشناس مسائل سیاسی هرمزگان با بیان اینکه در طول چهل سال بعد از انقلاب همواره ایران دنبال ساخت سلاح هسته ای نبوده، گفت: بنابر فرمایش وفتوای حضرت آقاساخت سلاح هسته ای حرام شرعی است ودر طول این چهل سال ایران ثابت کرده که با تکیه بر توانایی های خود می تواندبه پیشرفت خود ادامه دهد.

,

بیرانوند با تاکید بر اینکه کشور آمریکا در طول این چهل سال همواره از هیچ کوششی برای تغییر حکومت در ایران کوتاهی نکرده است، گفت: در حال حاضر نیز نه تنها کوتاه نیامده اندبلکه ازهیچ کوششی علیه نظام جمهوری اسلامی کوتاه نخواهند آمد اما باید بدانند با اعمال فشار و تحریم نمی توانند هیچ ملت آزاده ای را به زانو در بیاورند.

,

وی با تاکید بر اینکه که مذاکره با آدم دروغگو خلاف عقل است، گفت: پیامبر اکرم (ص) فرمودند: مومن دو بار ازیک سوراخ گزیده نمی شود ما در قضیه برجام با آمریکا مذاکره کردیم در حالی که ما به تعهداتمان عمل کردیم اما آنها زیر همه تعهدات خود زدند.

,

کارشناس مسائل سیاسی هرمزگان خاطر نشان کرد: کسی که تعهدات خودش را قبول ندارد چگونه می توان دوباره به او اعتماد کرد و این خلاف عقل است و یک انسان عاقل همچین چیزی را نمی پذیرد و اینها در خیلی از مواضع خود در قبال ایران در طول انقلاب اسلامی صداقت نداشته اند بلکه همواره دروغ سر لوحه کار آنها بوده وبا بوق تبلیغاتی و رسانه ای خود تلاش کرده اند که افکار عمومی را با خود همراه سازند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه