اخبار داغ

فرمانده انتظامی کاشمر خبر داد

دستگیری سارقان دوچرخه در کاشمر با 14 فقره سرقت

دستگیری سارقان دوچرخه در کاشمر با 14 فقره سرقت
فرمانده انتظامی کاشمر گفت: سارقان دوچرخه با 14 فقره سرقت در این شهرستان دستگیر شدند.‌
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، ابوالقاسم باقری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع دو فقره سرقت دوچرخه در یکی از مناطق این شهرستان، تیمی از مأموران دایره تجسس کلانتری 12 قائم، دستگیری سارق و یا سارقان احتمالی را در دستور کار خود قرار دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی افزود: مأموران تجسس کلانتری 12 پس از انجام تحقیقات گسترده میدانی و با کمک تصاویر ضبط شده دوربین مداربسته یکی از اماکن همان محدوده، موفق شدند چهره سارقان را که دو نفر بودند تهیه و در اختیار واحدهای گشت انتظامی قرار داند.

,

فرمانده انتظامی کاشمر ادامه داد: مأموران کلانتری 12 روز گذشته در حین انجام گشت در سطح شهر موفق شدند این دو نفر را شناسایی، دستگیر و به‌منظور انجام تحقیقات بیشتر به کلانتری انتقال دهند.

,

وی خاطرنشان کرد: متهمان که هردو 22 سال سن دارند در ابتدا منکر هرگونه جرمی بودند ولی پس از مواجهه با مستندات تصویری پلیس، ناگزیر لب به بیان حقیقت گشوده و به 14 مورد سرقت دوچرخه از سطح خیابان‌های این شهرستان اعتراف کردند.

,

باقری در ادامه تصریح کرد: مأموران کلانتری 12 در ادامه تحقیقات خود موفق شدند یک نفر مال‌خر را که با متهمان همکاری داشت شناسایی و دستگیر و 14 دستگاه دوچرخه سرقتی را از مخفیگاه آن‌ها کشف و ضبط کنند.

,

فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر با اشاره به معرفی متهمان به مقام قضایی از شهروندان خواست با رعایت تدابیر پیشگیرانه از سرقت، سارقان را در ارتکاب جرم ناکام گذارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه