اخبار داغ

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی:

پاسخ قاطع رهبر انقلاب به زیاده خواهی ترامپ/ نظام حاکمیتی آمریکا و رئیس جمهورش دلیل نپذیرفتن مذاکره

پاسخ قاطع رهبر انقلاب به زیاده خواهی ترامپ/ نظام حاکمیتی آمریکا و رئیس جمهورش دلیل نپذیرفتن مذاکره
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ترامپ با تمام کشورهایی که قرارداد منعقد می‌کند عهد شکنی کرده و یک روز پای بند نیست، گفت: لذا نیاز داشت پاسخ محکم و بسیار عالی از طرف رهبر جمهوری اسلامی ایران بشنود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدباقر عبادی نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در گفتوگو با خاورستان، در خصوص دیدار نخست وزیر ژاپن با مقام معظم رهبری و نپذیرفتن پیشنهاد ترامپ در خصوص مذاکره توسط رهبر ایران، اظهار کرد: مقام معظم رهبری با نپذیرفتن درخواست ترامپ مبنی بر مذاکره پاسخ قاطعی به ترامپ داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدباقر عبادی نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در گفتوگو با,  خاورستان،,  , خاورستان, خاورستان, ،,  در خصوص دیدار نخست وزیر ژاپن با مقام معظم رهبری و نپذیرفتن پیشنهاد ترامپ در خصوص مذاکره توسط رهبر ایران، اظهار کرد: مقام معظم رهبری با نپذیرفتن درخواست ترامپ مبنی بر مذاکره پاسخ قاطعی به ترامپ داد.,

 

,

وی افزود: بخشی از این پاسخ مقتدرانه به ماهیت نظام حاکم بر آمریکا و بخش دیگر به ویژگی‌های شخص ترامپ که فردی متکبر است.

,

 

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ترامپ با تمام کشورهایی که قرارداد منعقد می‌کند عهد شکنی کرده و یک روز پای‌بند نیست، تصریح کرد: ترامپ نیاز داشت پاسخ محکمی و بسیار عالی از طرف جمهوری اسلامی ایران بشنود.

,

 

,

عبادی بیان کرد: برجام قرارادی مورد تایید و تصویب آمریکا بود اما رئیس جمهور این کشور از این قرارداد بیرون آمد و جنگ اقتصادی بر ملت ایران تحمیل کرد و هم‌اکنون که پیشنهاد مذاکره دارند درخواستی زیاده خواهانه است و مشخص نیست رئیس جمهور آمریکا نسبت به این مذاکره متعهد باشد یا نه؟

,

 

,

وی گفت: ترامپ به شدت برای انتخابات ریاست جموری آمریکا به مذاکره نیاز دارد و با توجه به تیمی که وی را احاطه کرده‌اند هدف فقط مذاکره و حضور مقامات آمریکا در کنار مقامات ایرانی است و نتیجه مذاکره مهم نیست.

,

 

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مذاکره آمریکا با کره شمالی نتیجه‌ای نداشت، افزود: بخش دیگر باعث نقض پیمان‌ها می‌شود مربوط به سیستم حاکمیتی کشور آمریکا است و فرقی نمی‌کند چه کسی رئیس جمهور باشد. مشکل از حاکمیت زیادی طلب آمریکا است‌.

,

 

,

عبادی خاطرنشان کرد: سیستم حاکمیتی آمریکا به گونه‌ای نیست که این کشور با هر کشور دیگری تعهد داشته باشد به آن عمل کند و مدام در حال نقض تعهدات است همانگونه که زمان ریاست جمهوری اوباما شاهد این مسائل بودیم.

,

 

,

وی با بیان اینکه نگاه به گذشته چراغی فراروی آینده است، گفت: در حال حاضر در کشور بین تمام مسئولان، صاحبنظران، کارشناسان سیاسی و مقامات اتفاق نظر در خصوص عدم مذاکره با آمریکا وجود دارد و با توجه به شرایط فعلی نباید با آمریکا مذاکره کرد.

,

 

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اگر غربی‌ها نقطه ضعفی از کشوری داشته باشند تا آن کشور را از پای درنیاورند دست برنمی‌دارند دقیقا کاری که با کشور لیبی کردند و رئیس جمهورش را کشته و با لیبی کاری کردند که به عنوان یک کشور اسلامی هنوز نتوانسته روی پای خود بایستد.

,

 

,

عبادی با بیان اینکه در حال حاضر یکی از مشکلات کشور ایران بحث اقتصاد است، گفت: آمریکا نیز این مشکل را شناسایی کرده، به تعهدات خود پایبند نیست و کشور را تحریم کرده است. لذا باید برای رفع مشکلات تلاش کرد که دشمن نا امید شود.

,

 

,

وی افزود: اکنون که استفاده‌های نفتی محدود شده بهترین فرصت برای اجرای اقتصاد بدون نفت است که می‌تواند منجر به اشتغال‌زایی و تحقق اقتصاد مقاومتی شود.

,

 

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: وقتی اقتصاد مقاومتی محقق شود و مذاکره نکنیم قطعا آمریکا به اهداف خود نخواهد رسید و مایوس می‌شود.

,

 

,

عبادی اظهار کرد: آمریکا می‌خواهد با مذاکره به هدفش که نتیجه تحریم است برسد و امتیاز به دست بیاورد اما با تحقق اقتصاد مقاومتی و بدون نفت آمریکا نا امید می‌شود و این روند همیشه ادامه پیدا می‌کند.

,

 

,

وی با بیان اینکه سال جاری با عنایت خدا و رهنمودهای مقام معظم رهبری سال عزت، سربلندی و گشایش است، گفت: هم‌اکنون تمام احزاب کشور و کارشناسان با هم اجماع نظر داشته و معتقد به عدم مذاکره با ترامپ هستند. رهنون های مقام معظم رهبری همیشه راهگشا بوده و هم اکنون افرادی که گاهی رهمون های رهبر معظم انقلاب را قبول نداشته قبول دارند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه