اخبار داغ

درنشست با جمعی از فعالان فضای مجازی بیان شد:

مدیریت فضای مجازی مهمترین راهبرد برای کاهش آسیب ها ی اجتماعی/سیاه نمایی خدمات نظام در فضای مجازی نقشه شوم دشمنان است

مدیریت فضای مجازی مهمترین راهبرد برای کاهش آسیب ها ی اجتماعی/سیاه نمایی خدمات نظام در فضای مجازی نقشه شوم دشمنان است
امروزه نقش فضای مجازی در جامعه به عنوان یک راهبرد اساسی در خانواده ها ترسیم و نهادینه شده است که برخی ها به تعبیر مقام معظم رهبری در این فضا تنفس می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح زاگرس  امروز جمعی از فعالان حوزه فضای مجازی شهرستان لنده با حجت الاسلام احمد سعیدی دیدار و به بحث و تبادل نظر پرداختند که در این دیدار برخی مباحث تخصصی در حوزه فضای مجازی از سوی فعالان این حوزه بیان شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج لنده با قدردانی از زحمات و تلاش های خوب فعالان در عرصه مهم مجازی گفت: امروزه فضای مجازی به یک اصل لاینفک در زندگی روز مره همه ما تبدیل شده است که گاهی نعمت است و گاهی نغمت و باعث خسران.

,

وی افزود: فضای مجازی امروز نیازمند یک مدیریت آگاهانه و هوشمندانه است چرا که خانواده ها بدون داشتن دانش وسواد کافی در حوزه فضای مجازی به آن ورود پیدا می کنند و متاسفانه در برخی موضوعات نیز با چالش های اساسی مواجه می شوند.

, .,

حجت الاسلام سعیدی تصریح کرد: مشکلات امروز اقتصادی کشور ناشی از بی تدبیری برخی مسئولان است که متاسفانه این بی تدبیری باعث القا برخی شبهات در حوزه های فضای مجازی شده است که برخی ها دانسته و یا نادانسته از این آب گل آلود ماهی می گیرند و در مسیر اهداف دشمن قلم می زنند که باعث القای سیاهنمایی خدمات نظام می شود.

,

وی در ادامه خاطر نشان ساخت: اگر مقایسه ای کوتاه در خصوص خدمات گذشته و کنونی کشور داشته باشیم به خوبی شاهد ان هستیم که الحق و انصاف نظم مقدس جمهوری اسلامی خدمات شایانی به ملت ارائه کرده است هرچند عمق محرومیت ها بالا است ولی نباید این همه خدمت از سوی برخی ها کم اهمیت جلوه داده شود.

,

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج لنده گفت:  برخی ها در فضای مجازی امنیت روحی و روانی مردم را به مخاطره انداختند و با القا برخی شبهات به دنبال تضعیف باورها و اعتقادات جوانان و تضعیف پایه های نظام بنیان خانواده ها هستند.

,

سعیدی اظهارکرد: امروز فضای جامعه ما نیازمند سواد و دانش رسانه ای در خصوص موضوعات مختلف است که باید این راهبردها و سیاست ها به شکل ساختارمند و هدفمند در جامعه مدیریت شوند.

,

در ادامه نیز برخی از این فعالان به اظهار و نظر های خود در خصوص راهکار و پیشنهادات خود در حوزه فضای مجازی پرداختند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه