اخبار داغ

طی 2 ماهه ابتدایی سال صورت گرفت؛

اخذ 798 گزارش مردمی تخلف صنفی در سیستان و بلوچستان

اخذ 798 گزارش مردمی تخلف صنفی در سیستان و بلوچستان
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان از اخذ 798 گزارش مردمی از طریق ستاد خبری این سازمان طی 2 ماهه ابتدایی سال جاری خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نادر میرشکار در گفتگو با عصرهامون، اظهار کرد: طی 2 ماهه ابتدایی سال جاری، تعداد 798 گزارش مردمی از طریق ستاد خبری سازمان صنعت ، معدن و تجارت در سطح استان اخذ و ثبت شده است.

وی با بیان اینکه از مجموع این گزارشات، 119 مورد از طریق عموم مردم و 679 مورد نیز از طریق ناظرین افتخاری مخابره شده، تصریح کرد: سهم شکایات از کالا 645 مورد و سهم شکایات از خدمات 153 مورد است که 517 مورد تلفنی، 155 مورد حضوری، 47 مورد کتبی، 4 مورد از طریق پورتال و 75 مورد نیز از طریق پیامگیر دریافت و ثبت گردیده است.

میرشکار ادامه داد: در بررسی های صورت گرفته توسط مرجع ذیصلاح، 287 مورد متخلف و 349 مورد غیر متخلف شناخته شده اند که 40 مورد منجر به جلب رضایت مشتری و 122 مورد نیز در دست بررسی است.

وی در خصوص بیشترین کالا و خدمات مورد شکایت طی این مدت زمان گفت: 66 مورد از این شکایات مربوط به لبنیات، 48 مورد مربوط به میوه، 61 مورد مربوط به نان، 13 مورد مربوط به روغن مایع ، 20 مورد مرتبط با شرکت های خودروسازی، 13 مورد مرتبط با تعمیر خودرو ،19 مورد مربوط به آبمیوه و آب آشامیدنی، 33 مورد مربوط به مرغ و ماهی، 19 مورد مربوط به تعویض روغن، 12 مورد مربوط به برنج، 19 مورد مربوط با گوشت، 20 مورد مربوط با قند و شکر، 11 مورد مربوط با آجیل و خشکبار، 24 مورد مرتبط با نغت و گاز، 14 مورد مربوط به آرایشگران و تعداد 406 مورد نیز به سایر کالا و خدمات بوده است.

میرشکار در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند گزارشات خود را در خصوص تخلفات اقتصادی از جمله گرانفروشی، کم فروشی و تقلب، احتکار ، انبارهای بی نام نشان و ... از طریق تماس تلفنی با شماره 124 ستاد خبری سازمان در طول شبانه روز و یا با حضور در محل سازمان به حوزه ستاد خبری به صورت حضوری و کتبی ارائه نمایند. بازرسین این سازمان سریعاً اقدام به بررسی گزارش و اعلام نتیجه آن مبنی بر متخلف یا غیرمتخلف بودن واحد صنفی از طریق تماس با شاکی خواهند کرد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه