اخبار داغ

نماینده مردم گرمسار در مجلس:

ترامپ نگران خروج ایران از برجام است/ آمریکا باید به حقوق ملت ها احترام بگذارد

ترامپ نگران خروج ایران از برجام است/ آمریکا باید به حقوق ملت ها احترام بگذارد
نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه خروج ایران از برجام باعث نگرانی ترامپ شده است، گفت: آمریکا باید به حقوق ملت ها احترام بگذارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامرضا کاتب نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مرآت، با توجه به سخنان رهبر انقلاب به نخست وزیر ژاپن گفت: نکته ای ای مقام معظم رهبری فرمودند استقلال ملت و کشور ایران اسلامی را به رخ جهانیان نشان دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

نماینده مردم گرمسار و آرادان با اشاره به اینکه راه تفکر حضرت امام خمینی(ره) که ما هیچوقت پایبند به بد اخلاقی های دشمنان نخواهیم بود، افزود: انتظار ایران اسلامی این است که تمام جهانیان از جمله آمریکا به حقوق ملت ها احترام بگذارند.

,

کاتب با اشاره به اینکه آمریکا به حقوق ملت ها احترام بگذارد تا قابل مذاکره باشد مطرح کرد: آنچه که ایران اسلامی مسیر خود را از ابتدا انقلاب شروع کرده است آن استقلال و منش آزادی اندیشی خود می باشد که این مسیر را همیشه طی خواهد کرد.

,

وی با بیان اینکه آمریکا از موضوع خارج شدن ایران از برجام نگران است و هدف سران آمریکایی دستیابی به علوم دانش هسته ای بیشتری می باشد، اظهار کرد:عرصه موشکی از دیگر مباحث آمریکا برای مذاکره با ایران است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه