اخبار داغ

نماینده مردم در پنج شهرستان خراسان شمالی:

پاسخ رهبری بیانگر تداوم سیاست های ایران در چهار دهه گذشته بود/ جمهوری اسلامی هیچگاه در مقابل قدرتهای جهانی تسلیم نمی‌شود

پاسخ رهبری بیانگر تداوم سیاست های ایران در چهار دهه گذشته بود/ جمهوری اسلامی هیچگاه در مقابل قدرتهای جهانی تسلیم نمی‌شود
نماینده مردم خراسان شمالی گفت: پاسخ مقام معظم رهبری بیانگر تداوم سیاستهای ایران در چهار دهه گذشته بود، که نشان می دهد برپایه حفظ اصول و اعتقاد به مبانی حقوق بین الملل مسیر خود را طی می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اکبری، نماینده مردم پنج شهرستان بجنورد، گرمه، جاجرم، مانه و سملقان، راز و جرگلان در گفتگو با خبرنگار عصراترک در رابطه با دیدار مقام معظم رهبری و نخست وزیر ژاپن با اشاره به اینکه سیاست های جمهوری اسلامی ایران برپایه اصول ارزشی است، اظهار کرد: موضع گیری های رهبری از ابتدای انقلاب در چارچوب مبانی تعریف شده اسلامی بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,

وی ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی ایران از ارزشها کوتاه نمی آید و در مقابل زیاده خواهی ها و اعمال فشار قدرت های جهانی تسلیم نخواهد شد.

,

این نماینده اصلاح طلب مردم خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: بر این اساس این واکنش رهبری یک الگوی جدید نیست و همیشه این روش و رویه ادامه پیدا کرده و پاسخ به قدرت طلبی و اعمال فشار های استکبار جهانی است که در این قالب بروز کرده است.

,

اکبری با اشاره به این موضوع که واکنش قاطع رهبر انقلاب واکنشی به اظهار نظرهای ترامپ بوده، گفت:  آن چیزی که به کشور ایران تحمیل می شود، جهت گیری قدرت استکباری آمریکا است و در مسائل اخیر چه در تحریم ها و چه در به هم زدن معاهده برجام کاملا مشخص بود.

,

وی خاطر نشان کرد: آمریکا پایبند به اصول بین الملل نیست و این در عمل کاملا بروز کرده، بنابراین جمهوری اسلامی ایران نیز هیچ گاه از ارزشهای خود کوتاه نیامده و پاسخ به برهم زدن قاعده حقوق بین الملل از ناحیه ترامپ را اینگونه در استراتژی های نظام جمهوری اسلامی ملاحظه می کنید.

,

اکبری گفت: پاسخ مقام معظم رهبری می تواند در بین الملل بیانگر تداوم سیاست های جمهوری اسلامی ایران در چهار دهه گذشته باشد، که نشان می دهد برپایه حفظ اصول و ارزشها و اعتقاد به مبانی حقوق بین الملل و در عین حال پایبندی به تعهدات و ارزشهای جمهوری اسلامی مسیر خود را طی می کند.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه