اخبار داغ

معاون امور اقتصادی استاندار قزوین:

شرکت «مس طارم» ظرفیت بزرگی برای اشتغالزایی در استان است

شرکت «مس طارم» ظرفیت بزرگی برای اشتغالزایی در استان است
معاون امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: شرکت مس طارم یک مجموعه بزرگ در محرومترین نقطه استان است که 400 نیروی کار دارد و با سرمایه گذاری 700 میلیاردی که دارد می‌تواند منطقه را متحول کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شاخص، منوچهر حبیبی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که ظهر امروز در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، با بیان اینکه جلسات رونق تولید باید مستمر و منظم برگزار شود، اظهار کرد: هنر ما مدیران این است که در حوزه تدلید، مشکل واحدها را حل کنیم تا به عرصه تولید بازگردند چراکه اگر این کار را انجام دهیم نیز توانستیم به تحقق شعار سال جامه عمل بپوشانیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص،,

وی افزود: باید برای حل مشکلات واحدهای تولیدی نیز راهکارهای مناسب پیدا کنیم و تمام تلاش ما این باشد که تولیدکنندگان دارای مشکل به عرصه تولید بازگردند و در این راستا در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی که در کشور تشکیل  می‌شود نیز دو مصوبه مهم برای رونق تولید تصویب شده است که یک بخش مربوط به قانون مالیاتی و دیگری مربوط به بانک‎ها است.

,

معاون امور اقتصادی استاندار قزوین در ادامه گفت: تسهیلات تا ۶۰ماه قابل تسقیط است و واحدهای تولیدی حتما باید برنامه ارائه دهد و اگر اتاق بازرگانی تشخصی داد که روند مثبتی است نیز ما هم با واحدها همکاری می‌کنیم و همچنین بانک‌ها هم باید به ما برنامه بدهند.

,

این مسئول تصریح کرد: عزم مسئولان ملی و سران نظام حمایت از تولید است و ما هم باید اجرایی کنیم و نگاه و سیاست کلی این است که واحدهای تولیدی رونق داشته باشند.

,

حبیبی ابراز کرد: در استان قزوین تاکنون ۸۳۱ فقره درخواست تسهیلات در سامانه بهین یاب «رونق تولید» ثبت شده که تاکنون ۲۵۷ فقره تسهیلات به مبلغ ۳۳۶ میلیارد تومان به واحدهای تولیدی پرداخت شده است.

,

وی یادآور شد: همچنین ۲۸۵ فقره درخواست تسهیلات در سامانه بازسازی و نوسازی ثبت شده که طی سال گذشته تعداد ۲۹ فقره تسهیلات به مبلغ ۶۴ میلیارد تومان در استان قزوین پرداخت شده است.

,

در این جلسه به بررسی مشکلات دو شرکت مینای قزوین که تولید کننده آب معدنی است و شرکت مس طارم پرداخته شد و معاون امور اقتصادی استاندار قزوین با تاکید بر رسیدگی به مسائل این دو شرکت در هفته جاری اظهار کرد: شرکت مس طارم یک مجموعه بزرگ در محرومترین نقطه استان است که ۴۰۰ نیروی کار دارد و با سرمایه گذاری ۷۰۰ میلیاردی که دارد می‌تواند منطقه را متحول کند.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه