اخبار داغ

معاون فرهنگی و توسعه ورزش‌های همگانی وزیر ورزش:

فعالیت های علمی، جایگزین فعالیت‌های سنتی شود

فعالیت های علمی، جایگزین فعالیت‌های سنتی شود
معاون فرهنگی و توسعه ورزش‌های همگانی وزیر ورزش در بازدید از مرکز سنجش سلامت و استعدادیابی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل گفت: راه‌اندازی این مرکز ظرفیت بزرگی است که می تواند به علمی‌شدن ورزش کمک‌ کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، عبدالحمید احدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش‌های همگانی وزیر ورزش در بازدید از مرکز سنجش سلامت و استعدادیابی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل اظهار داشت: راه‌اندازی این مرکز ظرفیت بزرگی است که به علمی‌ شدن ورزش کمک‌ کرده و کارهای علمی را جایگزین فعالیت‌های سنتی می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی افزود: این مرکز برای استعدادیابی و ارائه‌ی خدمات عمومی در ورزش کمک بزرگی برای مجموعه‌ی ورزش استان محسوب شده و بخش مردمی‌اش خیلی ارزشمند است.

,

 اسحاق رسولی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل نیز از ایفای نقش مسئولیت اجتماعی این دانشگاه در حل مسائل و اجرای طرح‌های تحولی در این دانشگاه سخن گفت.

,

وی گفت:  مرکز سنجش سلامت و استعدادیابی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل با سرمایه‌گذاری 3 میلیارد ریال و با امکانات موجود به ارزش 30 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده که خدمات ورزشی و پزشکی به جامعه‌ی ورزشی استان ارائه می‌کند.

,

انتهای پیام/ج

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه