اخبار داغ

در جریان دومین روز بازی‌های لیگ ملت ها؛

پیروزی دل‌نشین تیم ملی والیبال ایران برابر لهستان/ ایران 3 ـ لهستان 2

پیروزی دل‌نشین تیم ملی والیبال ایران برابر لهستان/ ایران 3 ـ لهستان 2
تیم ملی والیبال کشورمان در یک بازی نفس‌گیر توانست لهستان را از پیش‌رو بردارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم‌نیوز، در جریان دومین روز از بازی‌های لیگ ملت‌های والیبال جهان، تیم ملی والیبال کشورمان از ساعت 18:30 به مصاف تیم لهستان رفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم‌نیوز,

در این بازی که با حضور بیش از 10 هزار تماشاگر در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه برگزار شد، تیم ملی کشورمان موفق شد با نتیجه 3 بر 2 تیم لهستان را شکست دهد.

,

ست نخست این بازی با برتری 25 بر 20 بازیکنان تیم ملی والیبال ایران همراه بود که البته بدون سختی چندانی این امتیاز را کسب کردند.

,

اما در ست دوم، با بازگشت بازیکنان لهستان به بازی، رقابتی نفس‌گیر و تنگاتنگ میان 2 تیم شکل گرفته که در پایان این ست برتری 25 بر 21 برای لهستان به ثبت رسید.

,

ست سوم بازی نیز با ورود پرقدرت بازیکنان 2 تیم و رقابت نزدیک میان تیم‌ها آغاز شد و در نهایت با نتیجه 25 بر 21 به نفع لهستان به پایان رسید.

,

تیم ملی ایران در ست چهارم با پشتیبانی تماشاگران، توانست بازی را با نتیجه 25 بر 17 به نفع خو به پایان رساند و به این ترتیب بازی به ست پنجم کشیده شود.

,

ست پنجم این بازی نیز با همراهی بی امان تماشاگران و تشویق‌های مکرر هواداران با نتیجه 15 بر 8 به نفع تیم ملی جمهوری اسلامی ایران به پایان رسید و به این ترتیب نتیجه نهایی بازی 3 بر 2 به نفع ایران ثبت شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه