اخبار داغ

عضو شورای شهر بوشهر؛

عذر خواهی شهردار و عزل رئیس سازمان فرهنگی کمترین خواسته مردم/ سعیدی همه ماجرا نیست و باید دست های پشت پرده خارج از شهرداری مشخص شود

عذر خواهی شهردار و عزل رئیس سازمان فرهنگی کمترین خواسته مردم/ سعیدی همه ماجرا نیست و باید دست های پشت پرده خارج از شهرداری مشخص شود
عضو شورای شهر بوشهر گفت: رئیس سازمان فرهنگی شهرداری بوشهر همه موضوع و همه مسئله نیست بلکه مهره های اصلی افرادی هستند که خارج از شورا خط سیاسی می دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کیوان هاشم زاده عضو شورای شهر بوشهر در گفت و گو با خبرنگار سپاس با اشاره به نصب بنر سناتور های پهلوی در بوشهر، اظهار کرد: عده ای میخواهند شهردار را در موضوع نصب تصاویر سناتورهای پهلوی در شهر بوشهر قربانی کنند تا دست افراد سیاسی پشت پرده در این ماجرا باز نشود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

وی افزود: درصورتی که تنها تقصیر شهردار در این ماجرا انتصاب سعیدی میتواند باشد که آن هم با تایید مراجع ذی صلاح بوده است.

,

عضو شورای شهر بوشهر با بیان اینکه تنها مخالف در شورای برای انتصاب آقای سعیدی در این سازمان من بوده ام، عنوان کرد: در جلسه شورای شهر عنوان کردم اتفاقی که در شورای شهر شیراز رخ داد که عکس سرباز اسرائیلی در بنرها زده شد در بوشهر نیز چنین اتفاقی رخ خواهد داد که متاسفانه چنین اتفاقی در بوشهر مشاهده شد و پیش بینی ما کاملا درست بود.

,

, ,

وی خاطر نشان کرد: رئیس سازمان فرهنگی شهرداری بوشهر همه موضوع و همه مسئله نیست بلکه مهره های اصلی افرادی هستند که خارج از شورا و شهرداری خط سیاسی می دهند و کسانی هستند که این بنر ها را طراحی کرده اند که باید دست های پشت پرده شناخته و به مردم نشان داده شود.

,

هاشم زاده تصریح کرد: امروز یکشنبه 26 خردادماه جلسه ویژه ای در موسسه فرهنگی در خصوص نصب بنر سناتورهای پهلوی با حضور شهردار و هیات مدیره سازمان فرهنگی تشکیل خواهد شد و کمترین درخواست مردم عذرخواهی و استعفا رئیس سازمان است که امیدوارم فردا به چنین نتیجه ای برسیم.

,

وی در پایان گفت: شهردار بوشهر در این داستان فقط بیان کردند بیسوادی مسولین سازمام فرهنگی بوده است و در صورت اثبات هر گونه جرمی برخورد قاطع خواهند کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه