اخبار داغ

رئیس پلیس آگاهی خبر داد؛

دستگیری ۳ تن از اعضای باندسرقت طلای منازل در دشتستان

دستگیری ۳ تن از اعضای باندسرقت طلای منازل در دشتستان
رئیس پلیس شهرستان دشتستان از دستگیری سارقانی که با شگرد طلاجات شهروندان برازجانی را به سرقت می‌بردند خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل سپاس؛ سرهنگ سیدجواد رضوی  رئیس پلیس دشتستان در جمع خبرنگاران  اظهار داشت: در راستای مقابله با سارقان ماموران مبارزه با سرقت پلیس دشتستان طرح شناسایی و دستگیری سارقان را در دستور کار قرار دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

وی با اشاره به شناسایی سارقان طلاجات در برازجان بیان کرد: در پی وقوع سرقت  طلاجات منزل یکی از شهروندان برازجانی و تشکیل پرونده در پلیس آگاهی ، تحقیقات و بررسی‌های لازم از سوی ماموران برای شناسائی و دستگیری سارق یا سارقان آغاز شد.

,

رئیس پلیس دشتستان عنوان کرد: در نتیجه تحقیقات  میدانی انجام شده و بررسی اظهارات مالباخته، ۲ متهم شناسائی و پس از هماهنگی با مقام قضائی دستگیر شدند.

,

سرهنگ رضوی با اشاره به دستگیری سه متهم خاطر نشان کرد: متهمان در بازجوئی‌های انجام شده  و در مواجهه با شواهد و مدارک ارائه شده از سوی ماموران پلیس آگاهی ضمن اعتراف به ارتکاب بزه انتسابی اقرار کردند که طلاو و جواهرات مسروقه را به مغازه  طلا فروشی فروخته‌اند که در ادامه تلاش‌های پلیسی مال‌خر نیز دستگیر و هر ۳ متهم پس ازتشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات تحویل مراجع قضائی شدند.

,

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان به شهروندان توصیه کرد: حتی الامکان از نگهداری غیر ضروری مقادیر زیاد طلا و جواهرات در منزل اجتناب کنند و در صورت لزوم آن را به صندوق امانات بانک بسپارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه