اخبار داغ

منابع امنیتی یمن خبر دادند:

حمله پهپادی یمن به 2 فرودگاه سعودی «ابها» و «جازان»

حمله پهپادی یمن به 2 فرودگاه سعودی «ابها» و «جازان»
منابع امنیتی یمن از حمله پهپادهای تهاجمی «قاصف K2» به فرودگاه‌های ابها و جازان واقع در جنوب عربستان خبر دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یگان پهپادی ارتش یمن اعلام کرد که شنبه شب، دو فرودگاه ابهاء و جیزان عربستان سعودی را هدف حملات پهپادی خود قرار دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
شبکه المسیره به نقل از منابع یمنی گزارش داد که در این عملیات از پهپاد «قاصف k2 » استفاده شده است.
,
 
,
«یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت که عملیات گسترده و منحصر به فردی با استفاده از پهپادهای تهاجمی «قاصف K2» علیه فرودگاه های ابها و جیزان داخل عربستان سعودی صورت گرفته است.
,
 
,
سریع افزود: اتاق کنترل و هدایت پهپادها در فرودگاه جیزان با چند پهپاد قاصف مورد حمله قرار گرفته است.
,
 
,
وی افزود: ایستگاه سوخت رسانی در فرودگاه بین المللی ابها نیز با چند پهپاد قاصف مورد حمله قرار گرفته است.
,
 
,
هفته پیش نیز تعدادی پهپاد از نوع «قاصف K2» به فرودگاه جیزان در جنوب عربستان حمله کرده و آشیانه و ایستگاه‌های هواپیماهای بدون سرنشین سعودی را که در جنگ یمن استفاده می‌شوند، هدف قرار گرفته است.
,
 
,
ماه گذشته میلادی نیز ارتش یمن در چهار نوبت، فرودگاه جازان را هدف عملیات پهپادی قرار داده بود. در یک نوبت از این حملات آشیانه، در عملیاتی دیگر سامانه‌های پاتریوت مستقر در این فرودگاه و در یک نوبت دیگر انبارهای تسلیحاتی هدف قرار گرفته بود.
,
 
,
سخنگوی انصارالله یمن چندی پیش با انتقاد از تداوم محاصره فرودگاه صنعا گفت که متجاوزان باید بدانند که فرودگاه‌های آن‌ها در تیررس نیروهای یمنی هستند.
,
 
,
وی تهدید کرده بود: «باید به کشورهای متجاوز فهماند که فرودگاه‌های آن‌ها در تیررس آتش یمن قرار دارد و بستن آن‌ها و یا ایجاد اختلال کامل در کار آن‌ها نزدیک‌ترین راه برای شکست محاصره فرودگاه صنعاء است».
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه