اخبار داغ

نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس:

بی‌اعتمادی به آمریکا حالت جهانی پیدا کرده است/ ترامپ، اعتبار روابط بین‌الملل را از بین برد

بی‌اعتمادی به آمریکا حالت جهانی پیدا کرده است/ ترامپ، اعتبار روابط بین‌الملل را از بین برد
نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی گفت: عدم اعتماد به آمریکا و ترامپ، حالت جهانی به خود گرفته و این کشور هر روز بین تقاضاها و رد تقاضاهای دیپلماسی گیر کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جهانبخش محبی نیا در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر، اظهار داشت: ترامپ از خود چهره ای به نمایش گذاشته که عدم اعتماد به آمریکا و ترامپ، حالت جهانی به خود گرفته و هر روز بین تقاضاها و رد تقاضاهای دیپلماسی گیر کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

وی، افزود: رفتار ترامپ حتی اعتبار رشته روابط بین المل را از بین می برد که برای جامعه جهانی مصیبت بار است و روز به روز منازعات بین المللی افزایش می یابد.

,

نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی، گفت: شخصیت های آزاد و مستقل در دنیا و کسانی که در مجالس قانونگذاری و یا دانشگاه ها هستند باید فکری به این حالت بکنند.

,

وی، تصریح کرد: باید سازمان ملل که در دنیا در دست کوتوله های سیاسی و یک سری آدم مانند محمد بن سلمان ها و محمد بن زایدها، نتانیاهوها و ترامپ ها است، از حالت رخوت خارج شود.

,

محبی نیا، عنوان کرد: این افراد اگر مهار نشوند حتما جامعه جهانی را با مصیبت های بزرگ روبرو خواهند کرد.

,

وی، در ادامه با بیان اینکه عدم صداقت ترامپ آشکار بوده و در آن شکی نیست، ادامه داد: خود آمریکایی ها و کنگره گرفتار سیاست های قبیح و ماجراجویانه هستند.

,

نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی، بیان داشت: ترامپ خطاب به رئیس کنگره که یک خانم است، از زشت ترین الفاظ استفاده می کند و طبیعی است فردی که به همکار و هم وطن خود رحم نمی کند و اینگونه گستاخانه قضاوت می کند، بین اروپا و چین و روسیه و … منازعه می آٰفریند.

,

وی، افزود: ترامپ یک آشفتگی حاکم کرده که دنیا حتما باید فکری به حال کند وگرنه این سیاست خارجی نتایج مصیبت باری به دنبال خواهد داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه