اخبار داغ

اتهام‎زنی مضحک بن سلمان علیه ایران

اتهام‎زنی مضحک بن سلمان علیه ایران
ولیعهد عربستان سعودی در اظهاراتی بی‌اساس و در همراهی با آمریکا مدعی دست داشتن ایران در انفجار ۲ نفتکش در دریای عمان شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «محمد بن سلمان» در مصاحبه با نشریه «الشرق الاوسط» مدعی دست داشتن ایران در انفجار ۲ نفتکش در دریای عمان شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
ولیعهد سعودی در این مصاحبه و در اظهاراتی بی‌اساس ادعا کرد که ایران از منافع اقتصادی ناشی از توافق هسته‌ای برای پشتیبانی تحرکات خصمانه‌اش در منطقه و حمایت از ابزار‌های هرج و مرج و تخریب بهره‌برداری کرد.
,
 
,
بن سلمان در ادامه اظهارات مضحک خود مدعی شده که ایران مسئول حمله به دو کشتی‌ای است که یکی از آن‌ها در راه برگشت به ژاپن بود.
,
 
,
محمد بن سلمان در بخش دیگری از مصاحبه مدعی شده است که کشورش خواهان جنگ نیست.
,
 
,
بن سلمان همچنین امنیت سودان را برای عربستان مهم خوانده است.
,
 
,
در حالی که پس از قتل «جمال خاشقجی»، روزنامه‌نگار منتقد سعودی، انتقادات شدیدی علیه بن سلمان مطرح شد و بسیاری از شواهد و مدارک نشان دهنده صدور دستور قتل خاشقجی از سوی بن سلمان بود، او در این مصاحبه قتل خاشقجی را «جنایتی دردناک» توصیف کرده است.
,
 
,
حدود ۵ سال از ورود ائتلاف عربستان به جنگ یمن می‌گذرد و اکنون از هر زمان بیشتری انتقادات علیه ریاض به دلیل کشتار غیرنظامیان و ایجاد بزرگ‌ترین بحران انسانی در این کشور بالا گرفته است، اما با این وجود محمد بن سلمان در مصاحبه با الشرق الاوسط ادعا کرده است: ما جز خوبی برای مردم یمن نمی‌خواهیم!
,
منبع: میزان
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه