اخبار داغ

نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس:

مواضع و فرمایشات رهبر انقلاب فصل‌الخطاب است/ از آمریکایی‌ها نتیجه مطلوب ندیده‌ایم

مواضع و فرمایشات رهبر انقلاب فصل‌الخطاب است/ از آمریکایی‌ها نتیجه مطلوب ندیده‌ایم
نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکایی ها صادق نیستند و ما هیچ وقت از آمریکا نتیجه مطلوب ندیده ایم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ همایون هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار زرین خبر، با بیان اینکه مواضع و فرمایشات مقام معظم رهبری، فصل الخطاب است، اظهار کرد: مقام معظم رهبری به عنوان رهبر انقلاب و کشور، با اشرافیت کامل به مسائل منطقه ای، بین المللی و داخل ایران مسائل را بیان می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه آمریکا همیشه سیاست فریبکارانه دارد، افزود: ما هیچ وقت از آمریکا نتیجه مطلوب ندیده ایم و مقام معظم رهبری فرموده اند که آمریکا نزدیک نشود.

,

وی، با بیان اینکه دشمنان از کوتاه آمدن و مذاکره سواستفاده کرده اند، گفت: ما هر زمانی کوتاه آمده و وارد مذاکره شده ایم،  آنها سو استفاده کرده و مذاکرات را به چالش کشیده اند و نتیجه ای نگرفته ایم.

,

هاشمی، با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری، تصریح کرد: آمریکایی ها صادق نیستند و هیچ وقت با آنها نمی توان به نتیجه مطلوبی رسید.

,

نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی، در ادامه با تاکید بر توجه به مسئله اقتصاد توسط همه دیدگاههای سیاسی در کشور، اظهار کرد: همه مسئولان از گروههای مختلف سیاسی باید آستین همت را بالا زده و به اصلی ترین مشکل درون کشور که اقتصاد است، توجه داشته باشند.

,

وی، افزود: مسئله اقتصاد، اشتغال و معیشت مردم از موضوعاتی هستند که مسئولان باید به آن توجه ویژه داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه