اخبار داغ

نماینده آوج و بوئین زهرا در مجلس:

تصریح رهبری در دیدار با نخست وزیر ژاپن حجت را بر همه تمام کرد/ هیچ کس نباید برای مذاکره با امریکا تلاش کند

تصریح رهبری در دیدار با نخست وزیر ژاپن حجت را بر همه تمام کرد/ هیچ کس نباید برای مذاکره با امریکا تلاش کند
نماینده آوج و بوئین زهرا گفت: تصریح رهبری بر هیچ کسی پوشیده و پنهان نیست که ما مذاکره نمی‌کنیم و هیچ کس نباید برای رفتن پای میز مذاکره تلاش کند، باید دانست نه تنها امریکا بلکه سایر کشورهای غربی نیز قابل اعتماد نیستند و با پیروی از سخنان رهبری قطعا پیروزی از آن ماست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روح الله بابایی صالح، در گفت‌وگو با  صبح قزوین اظهار کرد: ترامپ پیش‌تر برای میانجیگری با ایران با نخست وزیر ژاپن جلسه ملاقات داشت و در روزهای گذشته پس از 40سال مقام ژاپنی به ایران سفر کرد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب حتی پیش از این ملاقات و سفر به صراحت اعلام کرده بود که ما با امریکا مذاکره نمی‌کنیم، زیرا وضعیت امریکایی که به هیچ معاهده بین المللی پایبند نیست روشن بوده و مذاکره با چنین کشوری دور از عقلانیت است.

,

نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس ابراز کرد: درخواست مذاکره با ایران نقشه و بازی ترامپ برای جلب رأی مردم در انتخابات پیش رو است، درواقع تلاش ترامپ برای کشاندن ایران بصورت یک طرفه پای میز مذاکره، اقدامی تبلیغاتی است.

,

وی افزود: باوجود تلاش‌های امریکا برای رضایت ایران برای مذاکره، مقام معظم رهبری به صراحت با قدرت و صلابت تمام اعلام کردند که مذاکره صورت نمی‌گیرد و امریکا درحدی نیست که پیام آن‌ها را بشنویم و پاسخ دهیم.

,

مقاومت تنها راه حل ایران است

, مقاومت تنها راه حل ایران است,

این نماینده مجلس عنوان کرد: تنها راه حل ایران مقاومت و اقتصاد مقاومتی، استقلال و تکیه بر توان خود است و مقام معظم رهبری در توضیحات کاملی نقطه نظر خود را به طور علنی به نخست وزیر ژاپن اعلام کرد و همه آن را شنیدند.

,

وی تاکید کرد: با تصریح رهبری بر هیچ کسی پوشیده و پنهان نیست که ما مذاکره نمی‌کنیم و هیچ کس نباید برای رفتن پای میز مذاکره تلاش کند، باید دانست نه تنها امریکا بلکه سایر کشورهای غربی نیز قابل اعتماد نیستند و با پیروی از سخنان رهبری قطعا پیروزی از آن ماست. 

,

بابایی صالح بیان کرد: هر جا در مقابل دشمن با صلابت ایستادگی و مقاومت کردیم آنان عقب نشینی کردند و کوتاه آمدیم آنان جری‌تر شدند، از این رو باید مقاومت را ادامه داد و نباید مجدد فکر مذاکره داشت، زیرا آزموده را آزمودن خطا است.    

,

وی ادامه داد: همه زیر سایه رهبری، با حفظ وحدت، تکیه بر جوانان و پتانسیل جوانان نه تنها امریکا بلکه قوی‌تر از آنان نیز نمی‌توانند ما را شکست دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه