اخبار داغ

فرمانده انتظامی بردسکن خبر داد

کشف ۳۷ کیلوگرم تریاک از دو دستگاه خودرو در بردسکن

کشف ۳۷ کیلوگرم تریاک از دو دستگاه خودرو در بردسکن
فرمانده انتظامی بردسکن گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی بردسکن در بازرسی از یک دستگاه تریلی شکر و یک دستگاه پژو سواری ۴۰۵ بیش از ۳۷ کیلوگرم تریاک کشف کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، عباس نظافتی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی حین کنترل خودروهای عبوری از محور طبس بردسکن به یک دستگاه تریلر حامل شکر مشکوک و این خودرو را به منظور بررسی بیشتر متوقف کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  یار خراسانی,

وی همچنین در ادامه خاطرنشان کرد: ماموران پس از کنترل مدارک راننده در بازرسی دقیق از آن مقدار ۳۰ کیلوگرم مواد افیونی از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در بدنه خودرو جاسازی شده بود را کشف کردند.

,

فرمانده انتظامی شهرستان بردسکن با بیان اینکه مأموران در عملیات دیگری نیز به یک دستگاه پژو سواری ۴۰۵ با چهار نفر سرنشین که به مقصد شمال کشور در تردد بودند، مشکوک و خودرو را متوقف کردند، افزود: در بازرسی دقیق‌تر از آن مقدار ۷ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در بدنه خودرو جاسازی شده بود را کشف کردند.

,

وی با اشاره به دستگیری ۵ نفر در دو عملیات اظهار داشت: خودروها توقیف و متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه