اخبار داغ

مدیرکل حفظ آثار مازندران:

آلاله‌های خوشنام دفاع مقدس در مازندران تشییع می‌شوند

آلاله‌های خوشنام دفاع مقدس در مازندران تشییع می‌شوند
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران گفت: مازندران میزبان پنج شهید گمنام دفاع مقدس می‌شود این شهدا در چهار نقطه تشییع و تدفین خواهند شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، سردار عبدالله ملکی شنبه شب در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم شهدای گمنام، با اشاره به میزبانی مردم مازندران از هفت شهید گمنام در سال گذشته، گفت: حضور شهدا با هدف جریان‌سازی فرهنگ ایثار و شهادت بود که شاهد برگزاری برنامه‌هایی در نقاط مختلف استان بودیم.

وی از میزبانی مردم استان از پنج شهید گمنام در روزهای آینده خبر داد و افزود: این شهدا که به تازگی مورد تفحص قرار گرفتند، از محور کندوان وارد استان شده و در شهرهای غرب استان مورد استقبال قرار خواهند گرفت.

ملکی با بیان اینکه شهدای گمنام در چهار نقطه خاکسپاری خواهند شد، اضافه کرد: 2 شهید گمنام در پارک شهر سلمانشهر، یک شهید جنب منابع طبیعی شهر پول، یک شهید در محوطه مسجد جامع کجور و یک شهید گمنام نیز در پادگان مرزن آباد خاکسپاری خواهند شد.

وی زمان تشییع شهدا را روز شنبه هشتم تیر همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) اعلام کرد و افزود: در ستاد استانی این مراسم که روز دوشنبه 27 خرداد در سپاه نوشهر برگزار می‎‌شود تصمیمات در خصوص جزئیات زمان و مکان استقبال، وداع و تشییع شهدای گمنام اتخاذ شده و به اطلاع مردم شهیدپرور خواهد رسید.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران تعداد شهدای گمنام استان را 319 شهید و 88 یادمان بر شمرد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه