اخبار داغ

چالش های پیش روی استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد/از مدیریت های قوم گرایانه تا نفوذ نمایندگان و مدیریت فشل برخی ادارات مهم

چالش های پیش روی استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد/از مدیریت های قوم گرایانه تا نفوذ نمایندگان و مدیریت فشل برخی ادارات مهم
عصر امروز مراسم معارفه استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود، در این مطلب به برخی چالش های پیش روی استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد می پردازیم، موضوعاتی که هر کدام از ان ها می تواند نقش تعیین کننده ای در آینده مدیریت استان داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح زاگرس سرانجام پس از حرف و حدیث های بسیار استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد مشخص شد و و بعد از استعفای علی محمد احمدی، حسین کلانتری معاون سابق سیاسی امنیتی استانداری ایلام و مدیرکل امنیتی وزرات کشور جایگزین وی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس, سرانجام پس از حرف و حدیث های بسیار استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد مشخص شد و و بعد از استعفای علی محمد احمدی، حسین کلانتری معاون سابق سیاسی امنیتی استانداری ایلام و مدیرکل امنیتی وزرات کشور جایگزین وی شد.,

 

,

عصر امروز مراسم معارفه استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود و سومین استاندار دولت تدبیر  وامید رسما کار خود را آغاز خواهد کرد.

, عصر امروز مراسم معارفه استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود و سومین استاندار دولت تدبیر  وامید رسما کار خود را آغاز خواهد کرد.,

 

,

در این مطلب به برخی چالش های پیش روی استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد می پردازیم، موضوعاتی که هر کدام از ان ها می تواند نقش تعیین کننده ای در آینده مدیریت استان داشته باشد.

, در این مطلب به برخی چالش های پیش روی استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد می پردازیم، موضوعاتی که هر کدام از ان ها می تواند نقش تعیین کننده ای در آینده مدیریت استان داشته باشد.,

 

,

یکی از مهمترین مسائلی که همیشه در کهگیلویه و بویراحمد برای استانداران وجود داشته است، سهم خواهی نمایندگان مجلس و دخالت ان در کار مدیریت اجرایی استان است.

,

 

,

این مساله به عنوان یکی از مهمترین چالش های پیش روی استاندار جدید است که باید با جدیت به مقابله با آن بپردازد و در غیر این صورت هر یک از نمایندگان مجلس او را به سمتی خواهند برد و همین مساله موجب جلوگیری از روند متوازن توسعه در استان خواهد شد.

,

 

,

یکی دیگر از چالش های مهم پیش روی کلانتری که همانند یک غده سرطانی در این استان است، قومیت گرایی حتی در ادارات و دستگاه های اجرایی است که گاهی به اصطلاح به ان مدیریت " خاله خرزویی " هم گفته می شود و همین مساله موجب شده است برخی دستگاه های استان بزادهی مناسب را نداشته باشند و موجبات نارضایتی مردم را هم فراهم کرده باشند.

,

 

,

بنابراین انتظار می رود حسین کلانتری به این مساله ورود جدی داشته باشد و با قاطعیت نسبت به این مساله برخورد کند.

,

 

,

موضوع مهم دیگر که باعث انتقاد از علی محمد احمدی نیز شده بود و انتظار می رود که استاندار جدید توجه ویژه به آن داشته باشد، حضور میدانی بیشتر در شهرستان ها و پروژه های مختلف باشد و شخصا بر پروژه های مهم نظارت داشته باشد.

,

 

,

یکی دیگر از موضوعات مهم که مخصوص اصحاب رسانه است، انتظار تعامل بیشتر استاندار با خبرنگاران و صاحبان قلم استان است چرا که این مساله موجب رشد  توسعه بیشتر استان خواهد شد.

,

 

,

پروژه های عمرانی نیمه تمام یکی دیگر از چالش های پیش روی استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد است که باید نگاه ویژه ای به آن ها داشته باشد و به منظور پیگیری و اتمام آن ها اقدام کند.

,

 

,

بیکاری جوانان، وضعیت نامناسب جاده های کهگیلویه و بویراحمد و آمار بالای تصادفات جاده ای، برخورد و مقابله با رانت و تبعیض در ادارات، پیگیری وضعیت فشل نظارت بر بازار استان و رسیدگی به وضعیت مدیران خسته و بی رمق و ضعیف استان از دیگر موضوعات مهم در استان کهگیلویه و بویراحمد است که نیازمند توجه کلانتری خواهد بود.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه