اخبار داغ

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری اردبیل:

پارس آباد به قطب گردشگری کشاورزی تبدیل می شود

پارس آباد به قطب گردشگری کشاورزی تبدیل می شود
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: در جهت اجرایی شدن طرح های مختلف گردشگری برای اولین بار طرح گردشگری کشاورزی در شهرستان پارس‌آباد عملیاتی می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، به نقل از سبلان‌ما، نادر فلاحی صبح امروز در جلسه شورای استان اردبیل اظهار داشت: در جهت اجرایی شدن طرح های مختلف گردشگری ، برای اولین بار طرح گردشگری کشاورزی در شهرستان پارس‌آباد عملیاتی می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با اشاره به اینکه در حوزه گردشگری اقدامات خوبی در شهر‌های استان انجام یافته افزود: هدف ما استفاده از تمام ظرفیت شهرستان‌ ها است تا بتوانیم استان اردبیل را در مسیر توسعه گردشگری در حوزههای مختلف به ویژه گردشگری کشاورزی قرار دهیم.

,

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با بیان اینکه امروزه صنعت کشاورزی جایگاه خوبی را در حوزه گردشگری در دنیا به خود اختصاص داده است تصریح کرد:بسیاری از مناطق استان اردبیل به ویژه کشت و صنعت مغان در شهرستان پارس آباد ظرفیت قابل توجهی در بخش گردشگری کشاورزی دارد.

,

فلاحی با اشاره به این که هم‌ اکنون محور گردشگری محور توسعه استان است افزود: در این زمینه استاندار اردبیل پیگیری‌های لازم را دارد تا تحول عظیمی در این صنعت به وجود آید.

,

 

,

انتهای پیام/آ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه