اخبار داغ

رئیس کمیسیون خدمات شهری نیشابور خبر داد؛

آموزش 20 هزار خانوار نیشابوری در قالب طرح تفکیک زباله از مبدأ

آموزش 20 هزار خانوار نیشابوری در قالب طرح تفکیک زباله از مبدأ
رئیس کمیسیون خدمات شهری، حمل‌ونقل و محیط‌زیست شورای اسلامی شهر نیشابور گفت: با عنایت به مصوبه شورای اسلامی شهر برای تفکیک زباله از مبدأ در اواخر سال گذشته، تاکنون حدود 20 هزار از خانوارهای نیشابوری در قالب اجرای این طرح آموزش دیده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط‌زیست شورای اسلامی شهر صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: با عنایت به مصوبه شورای اسلامی شهر برای تفکیک زباله از مبدأ در اواخر سال گذشته، تاکنون حدود 20 هزار از خانوارهای نیشابوری در قالب اجرای این طرح آموزش دیده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس, .,

احمد همت‌آبادی ضمن اعلام مطلب فوق، افزود: در بخش مربوط به آموزش شهروندان که گام اول از مراحل اجرای این طرح است، آموزشگرها به‌صورت حضوری به درب منازل مراجعه کرده و ضمن تشریح این طرح، به‌صورت هم‌زمان کارتن پلاست های ویژه برای نگهداری زباله خشک را به خانواده‌ها تحویل و کد مشخصی را به هر خانواده اختصاص می‌دهند.

, .,

وی اضافه کرد: در مرحله دوم از اجرای این طرح که از هفته‌های گذشته آغازشده و به‌مرور در حال اجراست، ماشین ویژه برای جمع‌آوری زباله به درب منازل مراجعه کرده و از طریق صدای آژیر خانواده‌ها را از حضور خود مطلع خواهد کرد تا آن‌ها در قبال تحویل پسماند خشک، بن خرید کالا دریافت نمایند.

, .,

همت‌آبادی خاطرنشان ساخت: در مرحله سوم از اجرای این طرح، از طریق بازرسی‌های محسوس و نامحسوس و همچنین نظرسنجی تلفنی، فرایند خدمات ارائه‌شده به همشهریان به‌صورت مستند مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

, .,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه