اخبار داغ

با حضور فرمانده ناجا؛

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه معارفه شد

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه معارفه شد
فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه با حضور فرمانده ناجا و جمعی از مسئولان استانی معارفه شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد، فرمانده جدید نیروی انتظامی استان کرمانشاه صبح امروز یکشنبه با حضور سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی و جمعی از مسئولان استانی و فرماندهان معرفی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,

سردار علی اکبر جاویدان با حکم فرمانده ناجا، به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه منصوب و از زحمات سردار منوچهر امان اللهی تقدیر شد.

,

گفتنی است، سردار جاویدان پیش از این فرمانده انتظامی استان گلستان بوده است و سردار امان اللهی نیز به عنوان فرمانده انتظامی استان مرکزی معرفی می شود.

,

سردار علی اکبر جاویدان در این مراسم با بیان اینکه هدف خدمت به مردم و ارتقاء امنیت و آرامش است، اظهار داشت: استان کرمانشاه به لحاظ موقعیت مرز ها و همچنین مسائل و آسیبهای اجتماعی که دارد از ویژگی‌های خاصی برخوردار است.

,

وی افزود: با بومی سازی برنامه ها به دنبال اجرای تدابیر هدایتی در استان خواهیم بود.

سردار جاویدان خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیتی که در استان وجود دارد اشراف اطلاعاتی یکی از اولویت های ما در اجرای ماموریت ها خواهد بود.

وی عنوان کرد: ارتقای توان عملیاتی نیروها و همچنین ارتقاء امنیت در سطح استان با استفاده از دیگر ظرفیت‌ها از اولویت های کاری ما است.

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: به طور حتم از خلق ظرفیت‌های جدید درگیر کردن دیگر سازمان ها و نهادها در راستای آسیب های اجتماعی و کاهش آنها اولویتی است که می‌تواند در حوزه امنیت تاثیر گذار باشد.

,
,
,
,
,
,
,

وی گفت: قالب ناامنی ها خروجی آسیب های اجتماعی هستند که اگر آسیب های اجتماعی به درستی کنترل شوند درسبد امنیتی استان با کاهش ورودی جرائم روبه رو خواهیم بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه