اخبار داغ

تخریب هدفمند رییس سازمان بازرسی شهرداری تهران

تخریب هدفمند رییس سازمان بازرسی شهرداری تهران
طی روزهای اخیر سایت ها و کانال های خبری متعدد با انتشار اخبار غلط و فرافکنی، اقدام به تضعیف و تخریب هماهنگ رمضان امینی رییس سازمان بازرسی شهرداری تهران نموده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محافل خبری مذکور، با طرح موضوع خلاف واقع بازنشستگی آقای امینی، سعی در اعمال فشار جهت عدم تمدید مأموریت وی در شهرداری تهران به عنوان رییس سازمان بازرسی کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
اما با توجه به اینکه دستگاه محل خدمت امینی، شهرداری شیراز می‌باشد و طبق ماده 54قانون استخدامی شهرداری‌ها؛ ادامه خدمت نیروهای دارای مدرک کارشناسی ارشد تا سن شصت و پنج سالگی در صورت رضایت دستگاه اجرایی امکان پذیر است.
,
 
,
از آنجاییکه نامبرده متولد 1342می باشد، مشمول قانون مذکور جهت ادامه ماموریت در شهرداری تهران بوده و اگر تمدید مأموریت و ادامه خدمت وی برخلاف قانون بود، قطعا شهرداری شیراز با تمدید مأموریت موافقت نمی‌کرد.
,
لذا به نظر می رسد؛ انجام چنین اقدامات تخریبی هماهنگ رسانه ای، کاملا حساب شده و برای تخریب امینی و سازمان متبوع وی می‌باشد.
,
اما نکته قابل تامل آنکه؛ از آنجاییکه براساس اطلاعات موثق، اخیرا سازمان بازرسی شهرداری تهران مانع از عقد قرارداد غیر قانونی یکی از شرکت های پیمانکاری تحت مدیریت آقای(س.ص) در سازمان مدیریت پسماند شده است.
,
وی که به عنوان عضو هیئت مدیرعامل شرکت مذکور، همزمان شاغل در شهرداری تهران و فردی صاحب نفوذ در رسانه های گوناگون می باشد، با انجام عملیات رسانه ای(طوفان خبری) سعی در تخریب و تضعیف امینی در جایگاه ریاست سازمان بازرسی و حذف تنها مانع عقد این قرارداد کلان و غیرقانونی دارد.
,
لازم به ذکر است، براساس قانون منع مداخله کارکنان دولت، حضور همزمان در دستگاه های اجرایی و شرکت های پیمانکاری آن دستگاه غیرقانونی می باشد.
,
امید است هوشیاری شهردار تهران و دستگاه تحت مدیریت ایشان از تحقق اهداف شوم و قانون شکنانه چنین افرادی جلوگیری و باعث حفظ جایگاه سازمان بازرسی به عنوان خط مقدم مبارزه با فساد در شهرداری تهران گردد.
,
اشاره به این نکته ضروری است که آیا رسانه های خبر منتشر کننده خلاف واقع علیه رییس کنونی سازمان بازرسی، با هماهنگی معنوی یا مالی با جریان مفسده انگیز (س.ص که خود نیز بازنشته است و در حال رایزنی برای استخدام مجدد در شهرداری است) همراه شده اند ؟
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه